03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-05-2025 -- Tijl SCHMELZER -- 1651,6 punten
![]() ![]()
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 17/05/2025 Piloot: TIJL SCHMELZER Zweefvliegtuig: DKHBT Toestel type: VENTUS3T18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6q2 Logger file: 2025-05-17-LXV-6Q2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:05:53 Duurvlucht : 05:01:54 Vrije vlucht : 418.8 km Fasttrack : 117.1 kmh Opgegeven proef: 389.6 km Driehoek : 279.8 km Hoogtewinst : 1325.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.427'N 5°54.870'E tijd: 10:13:27 UTC alti: 23 m Ontkoppelpunt pos.: 52°03.673'N 5°53.493'E = 286° 1.6 km van vertrek tijd: 10:17:26 UTC alti: 574 m Landingspunt pos.: 52°03.687'N 5°55.220'E = 40° 0.6 km van vertrek tijd: 15:19:20 UTC alti: 43 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 05:05:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 52°06.104'N 6°00.951'E @ 11:06:10 UTC, 1279 m punt 1: 51°38.859'N 4°41.746'E @ 12:16:54 UTC, 830 m punt 2: 51°58.597'N 6°32.201'E @ 13:29:02 UTC, 1403 m punt 3: 52°39.295'N 6°42.754'E @ 14:18:43 UTC, 1403 m punt 4: 52°36.617'N 6°24.361'E @ 14:28:16 UTC, 998 m punt 5: 52°07.017'N 6°19.819'E @ 15:02:26 UTC, 977 m Finish: 52°03.065'N 5°54.608'E @ 15:18:36 UTC, 113 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 104.0 km 241° @ 88.2 km/h been 2: 132.1 km 73° @ 109.9 km/h been 3: 76.4 km 9° @ 92.3 km/h been 4: 21.3 km 257° @ 134.1 km/h been 5: 55.1 km 185° @ 96.8 km/h been 6: 29.7 km 256° @ 110.3 km/h Afgelegde afstand: 418.8 km Duur: 04:12:26 Gemiddelde snelheid: 99.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km Starthoogte: 502.0 m Finishhoogte: 113.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 389 m Totale score afstand: 418.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°01.658'N 5°49.919'E = 240° 6.5 km van vertrek tijd: 11:34:08 UTC alti: 1116 m Finishpunt pos.: 52°04.844'N 6°37.491'E = 87° 48.8 km van vertrek tijd: 13:34:08 UTC alti: 918 m Grootste afstand in 2 uur: 234.2 km Beste snelheid in 2 uur: 117.1 km/h Hoogteverlies: 198 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 395.0 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: SGP SP 52°03.767'N 5°55.517'E punt 1: GORKUM 51°49.800'N 4°56.600'E 72.3 km 249° punt 2: ZONZEEL 51°38.700'N 4°41.500'E 26.9 km 220° punt 3: EIBERGEN 52°05.183'N 6°37.933'E 142.4 km 69° punt 4: COEVORDEN 52°39.500'N 6°42.900'E 63.9 km 5° punt 5: BALKBRUG 52°36.200'N 6°24.400'E 21.8 km 254° finish: SGP CP 52°02.117'N 6°03.017'E 67.7 km 201° landing: SGP FP 52°03.500'N 5°56.350'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: SGP SP @ 11:30:21 UTC, 1131 m punt 1: GORKUM @ 12:02:29 UTC, 638 m : 71.8 km 134.1 km/h punt 2: ZONZEEL @ 12:16:55 UTC, 828 m : 25.9 km 107.8 km/h punt 3: EIBERGEN @ 13:34:24 UTC, 892 m : 141.4 km 109.5 km/h punt 4: COEVORDEN @ 14:18:44 UTC, 1402 m : 62.9 km 85.1 km/h punt 5: BALKBRUG @ 14:28:29 UTC, 943 m : 20.8 km 127.7 km/h finish: SGP CP niet gerond afbreekpunt: 52°02.325'N 6°02.981'E @ 15:14:44 UTC, 597 m : 66.8 km 86.7 km/h Proef NIET GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 389.6 km Duur van de proef: 03:44:23 Gemiddelde snelheid: 104.2 km/h Start hoogte: 502 m Hoogte passeren start: 1131 m Hoogte aan break-punt: 597 m Hoogteverlies over proef: -95 m Totale score afstand: 389.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 78.4 km Been 1: 78.3 km Been 2: 123.1 km Totaal: 279.8 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:17:26 UTC einde: 15:19:20 UTC duur: 05:01:54 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 502 m @ 10:17:42 UTC hoog punt: 1827 m @ 14:11:52 UTC hoogtewinst: 1325 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3296
| |||||||||||||||||||||