CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2025 -- Ivo DE SCHEPPER -- 868,8 punten
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/05/2025
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: DKJNU
Toestel type: DISCUS 2T Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: bmt
Logger file: 2025-05-30-NAV-BMT-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:33:35
Duurvlucht : 03:31:19
Vrije vlucht : 213.7 km
Fasttrack : 71.7 kmh
Driehoek : 120.5 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.887'N 4°58.289'E
tijd: 13:21:24 UTC
alti: -30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.729'N 4°57.454'E = 253° 1.0 km van vertrek
tijd: 13:22:06 UTC
alti: 469 m
Landingspunt
pos.: 51°23.817'N 4°58.099'E = 239° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:54:59 UTC
alti: -23 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:33:35
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.9 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°24.395'N 4°53.974'E @ 13:25:54 UTC, 460 m
punt 1: 51°11.480'N 5°18.943'E @ 14:07:42 UTC, 779 m
punt 2: 51°14.779'N 5°49.571'E @ 14:31:35 UTC, 637 m
punt 3: 51°24.503'N 6°11.051'E @ 14:59:11 UTC, 978 m
punt 4: 51°15.346'N 5°40.853'E @ 15:32:00 UTC, 279 m
punt 5: 51°09.390'N 5°08.947'E @ 16:34:13 UTC, 1079 m
Finish: 51°24.774'N 4°57.648'E @ 16:51:36 UTC, 245 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 37.6 km 129° @ 54.0 km/h
been 2: 36.2 km 80° @ 90.9 km/h
been 3: 30.8 km 54° @ 66.9 km/h
been 4: 39.0 km 244° @ 71.3 km/h
been 5: 38.8 km 254° @ 37.4 km/h
been 6: 31.4 km 335° @ 108.4 km/h
Afgelegde afstand: 213.7 km
Duur: 03:25:42
Gemiddelde snelheid: 62.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.8 km
Starthoogte: 453.0 m
Finishhoogte: 245.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 208 m
Totale score afstand: 213.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°24.447'N 4°55.766'E = 290° 3.1 km van vertrek
tijd: 13:37:11 UTC
alti: 960 m
Finishpunt
pos.: 51°16.069'N 5°41.149'E = 106° 51.9 km van vertrek
tijd: 15:37:11 UTC
alti: 673 m
Grootste afstand in 2 uur: 143.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 71.7 km/h
Hoogteverlies: 287 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 203.5 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: LOMMEL TESTBAAN 51°11.570'N 5°19.330'E 35.9 km 126°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 62.4 km 68°
punt 3: HOOLST 51°09.280'N 5°08.950'E 75.2 km 249°
finish: WEELDE 25 51°24.860'N 5°02.230'E 29.9 km 345°
landing: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 543 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 34.4 km
Been 1: 33.7 km
Been 2: 52.3 km
Totaal: 120.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:23:40 UTC
einde: 16:54:59 UTC
duur: 03:31:19
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 260 m @ 15:32:17 UTC
hoog punt: 1128 m @ 16:33:23 UTC
hoogtewinst: 868 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:25:54 bearing 27.1°
Tweede punt: 14:31:35 bearing 67.2°
Totale hoek: 40.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4363
| |||||||||||||||||||||