03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2025 -- Tom CONINGS -- 100,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 30/05/2025 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-7940 Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2 Logger file: 2025-05-30-LXV-8I2-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:52:22 Duurvlucht : 01:48:48 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EHZZ Terlet BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 52°03.908'N 5°55.485'E tijd: 12:39:59 UTC alti: 22 m Ontkoppelpunt pos.: 52°03.352'N 5°59.309'E = 103° 4.5 km van vertrek tijd: 12:43:33 UTC alti: 562 m Landingspunt pos.: 52°03.775'N 5°55.358'E = 210° 0.3 km van vertrek tijd: 14:32:21 UTC alti: 25 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 01:52:22 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 159.3 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: TLSP-G 52°04.000'N 5°57.000'E punt 1: PERSINGEN 51°50.467'N 5°55.050'E 25.2 km 185° punt 2: BOCHOLT 51°50.000'N 6°37.700'E 49.0 km 91° punt 3: REKKEN 52°05.750'N 6°43.367'E 29.9 km 12° finish: TERLET GLD 52°03.433'N 5°55.183'E 55.2 km 266° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: TLSP-G @ 14:26:27 UTC, 678 m punt 1: PERSINGEN niet gerond afbreekpunt: 52°02.426'N 5°54.282'E @ 14:28:43 UTC, 519 m : 3.0 km 79.4 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 3.0 km Duur van de proef: 00:02:16 Gemiddelde snelheid: 79.4 km/h Start hoogte: 276 m Hoogte passeren start: 678 m Hoogte aan break-punt: 519 m Hoogteverlies over proef: -243 m Totale score afstand: 3.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:43:33 UTC einde: 14:32:21 UTC duur: 01:48:48 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 276 m @ 13:10:41 UTC hoog punt: 796 m @ 13:41:06 UTC hoogtewinst: 520 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 412
| |||||||||||||||||||||