CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2025 -- Tom CONINGS -- 100,0 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/05/2025
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2025-05-30-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:52:22
Duurvlucht : 01:48:48
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EHZZ Terlet BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 52°03.908'N 5°55.485'E
tijd: 12:39:59 UTC
alti: 22 m
Ontkoppelpunt
pos.: 52°03.352'N 5°59.309'E = 103° 4.5 km van vertrek
tijd: 12:43:33 UTC
alti: 562 m
Landingspunt
pos.: 52°03.775'N 5°55.358'E = 210° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:32:21 UTC
alti: 25 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 01:52:22
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 159.3 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: TLSP-G 52°04.000'N 5°57.000'E
punt 1: PERSINGEN 51°50.467'N 5°55.050'E 25.2 km 185°
punt 2: BOCHOLT 51°50.000'N 6°37.700'E 49.0 km 91°
punt 3: REKKEN 52°05.750'N 6°43.367'E 29.9 km 12°
finish: TERLET GLD 52°03.433'N 5°55.183'E 55.2 km 266°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: TLSP-G @ 14:26:27 UTC, 678 m
punt 1: PERSINGEN niet gerond
afbreekpunt: 52°02.426'N 5°54.282'E @ 14:28:43 UTC, 519 m : 3.0 km 79.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.0 km
Duur van de proef: 00:02:16
Gemiddelde snelheid: 79.4 km/h
Start hoogte: 276 m
Hoogte passeren start: 678 m
Hoogte aan break-punt: 519 m
Hoogteverlies over proef: -243 m
Totale score afstand: 3.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:43:33 UTC
einde: 14:32:21 UTC
duur: 01:48:48
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 276 m @ 13:10:41 UTC
hoog punt: 796 m @ 13:41:06 UTC
hoogtewinst: 520 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 412
| |||||||||||||||||||||