CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-05-2025 -- Nick FREMAU -- 2372,8 punten
133 Declaratie onvolledig (gecheckt)
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 09/05/2025
Piloot: NICK FREMAU
Zweefvliegtuig:
Toestel type: VENTUS 3M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b39
Logger file: 2025-05-09-LXV-B39-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:35:14
Duurvlucht : 07:30:55
Vrije vlucht : 723.7 km
Fasttrack : 117.2 kmh
Driehoek : 620.7 km
Hoogtewinst : 1795.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBBT Brasschaat BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°20.460'N 4°30.254'E
tijd: 09:25:47 UTC
alti: -56 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°21.100'N 4°29.031'E = 310° 1.8 km van vertrek
tijd: 09:30:05 UTC
alti: 527 m
Landingspunt
pos.: 51°20.557'N 4°30.208'E = 343° 0.2 km van vertrek
tijd: 17:01:01 UTC
alti: -35 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 07:35:14
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 4.3 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°20.817'N 4°28.801'E @ 09:30:27 UTC, 522 m
punt 1: 51°32.186'N 4°26.408'E @ 10:01:20 UTC, 1281 m
punt 2: 52°52.648'N 6°54.129'E @ 12:19:11 UTC, 1157 m
punt 3: 50°50.306'N 6°13.158'E @ 14:31:41 UTC, 1812 m
punt 4: 51°06.238'N 6°51.688'E @ 15:03:25 UTC, 1288 m
punt 5: 50°54.366'N 6°20.194'E @ 15:32:49 UTC, 1905 m
Finish: 51°21.492'N 4°19.977'E @ 16:52:22 UTC, 768 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.3 km 353° @ 41.3 km/h
been 2: 224.9 km 47° @ 97.9 km/h
been 3: 231.7 km 192° @ 104.9 km/h
been 4: 53.9 km 56° @ 101.9 km/h
been 5: 42.9 km 239° @ 87.6 km/h
been 6: 149.0 km 291° @ 112.4 km/h
Afgelegde afstand: 723.7 km
Duur: 07:21:55
Gemiddelde snelheid: 98.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.1 km
Starthoogte: 517.0 m
Finishhoogte: 768.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -251 m
Totale score afstand: 723.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 52°00.951'N 5°30.404'E = 42° 102.2 km van vertrek
tijd: 11:13:32 UTC
alti: 1489 m
Finishpunt
pos.: 52°00.656'N 6°32.108'E = 61° 159.0 km van vertrek
tijd: 13:13:33 UTC
alti: 1366 m
Grootste afstand in 2 uur: 234.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 117.2 km/h
Hoogteverlies: 123 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 678.5 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E
punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 53°11.116'N 6°58.548'E 265.4 km 38°
punt 2: STOLBERG DIEPENL 50°46.233'N 6°16.927'E 272.9 km 190°
finish: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E 140.2 km 298°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: BRASSCHAAT @ 16:56:51 UTC, 270 m
punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 niet gerond
afbreekpunt: 51°21.637'N 4°30.635'E @ 16:59:24 UTC, 173 m : 1.7 km 40.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 1.7 km
Duur van de proef: 00:02:33
Gemiddelde snelheid: 40.9 km/h
Start hoogte: 270 m
Hoogte passeren start: 270 m
Hoogte aan break-punt: 173 m
Hoogteverlies over proef: 97 m
Totale score afstand: 1.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 198.3 km
Been 1: 178.9 km
Been 2: 243.5 km
Totaal: 620.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:30:05 UTC
einde: 17:01:00 UTC
duur: 07:30:55
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 435 m @ 09:32:03 UTC
hoog punt: 2230 m @ 14:36:14 UTC
hoogtewinst: 1795 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:31:45 bearing 92.6°
Tweede punt: 16:52:22 bearing 348.3°
Totale hoek: -104.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Declaratie onvolledig (gecheckt)
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 8655
| |||||||||||||||||||||