03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-05-2025 -- Nick FREMAU -- 2372,8 punten
![]() ![]()
133 Declaratie onvolledig (gecheckt)
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/05/2025 Piloot: NICK FREMAU Zweefvliegtuig: Toestel type: VENTUS 3M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b39 Logger file: 2025-05-09-LXV-B39-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 400 SAMENVATTING Vluchttijd : 07:35:14 Duurvlucht : 07:30:55 Vrije vlucht : 723.7 km Fasttrack : 117.2 kmh Driehoek : 620.7 km Hoogtewinst : 1795.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBBT Brasschaat BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°20.460'N 4°30.254'E tijd: 09:25:47 UTC alti: -56 m Ontkoppelpunt pos.: 51°21.100'N 4°29.031'E = 310° 1.8 km van vertrek tijd: 09:30:05 UTC alti: 527 m Landingspunt pos.: 51°20.557'N 4°30.208'E = 343° 0.2 km van vertrek tijd: 17:01:01 UTC alti: -35 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 07:35:14 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 4.3 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°20.817'N 4°28.801'E @ 09:30:27 UTC, 522 m punt 1: 51°32.186'N 4°26.408'E @ 10:01:20 UTC, 1281 m punt 2: 52°52.648'N 6°54.129'E @ 12:19:11 UTC, 1157 m punt 3: 50°50.306'N 6°13.158'E @ 14:31:41 UTC, 1812 m punt 4: 51°06.238'N 6°51.688'E @ 15:03:25 UTC, 1288 m punt 5: 50°54.366'N 6°20.194'E @ 15:32:49 UTC, 1905 m Finish: 51°21.492'N 4°19.977'E @ 16:52:22 UTC, 768 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.3 km 353° @ 41.3 km/h been 2: 224.9 km 47° @ 97.9 km/h been 3: 231.7 km 192° @ 104.9 km/h been 4: 53.9 km 56° @ 101.9 km/h been 5: 42.9 km 239° @ 87.6 km/h been 6: 149.0 km 291° @ 112.4 km/h Afgelegde afstand: 723.7 km Duur: 07:21:55 Gemiddelde snelheid: 98.3 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.1 km Starthoogte: 517.0 m Finishhoogte: 768.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -251 m Totale score afstand: 723.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 52°00.951'N 5°30.404'E = 42° 102.2 km van vertrek tijd: 11:13:32 UTC alti: 1489 m Finishpunt pos.: 52°00.656'N 6°32.108'E = 61° 159.0 km van vertrek tijd: 13:13:33 UTC alti: 1366 m Grootste afstand in 2 uur: 234.5 km Beste snelheid in 2 uur: 117.2 km/h Hoogteverlies: 123 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 678.5 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 53°11.116'N 6°58.548'E 265.4 km 38° punt 2: STOLBERG DIEPENL 50°46.233'N 6°16.927'E 272.9 km 190° finish: BRASSCHAAT 51°20.686'N 4°30.140'E 140.2 km 298° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: BRASSCHAAT @ 16:56:51 UTC, 270 m punt 1: SCHEEMDA A7 AB04 niet gerond afbreekpunt: 51°21.637'N 4°30.635'E @ 16:59:24 UTC, 173 m : 1.7 km 40.9 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.7 km Duur van de proef: 00:02:33 Gemiddelde snelheid: 40.9 km/h Start hoogte: 270 m Hoogte passeren start: 270 m Hoogte aan break-punt: 173 m Hoogteverlies over proef: 97 m Totale score afstand: 1.7 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 198.3 km Been 1: 178.9 km Been 2: 243.5 km Totaal: 620.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:30:05 UTC einde: 17:01:00 UTC duur: 07:30:55 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 435 m @ 09:32:03 UTC hoog punt: 2230 m @ 14:36:14 UTC hoogtewinst: 1795 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 14:31:45 bearing 92.6° Tweede punt: 16:52:22 bearing 348.3° Totale hoek: -104.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Declaratie onvolledig (gecheckt) Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 8772
| |||||||||||||||||||||