CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-05-2025 -- Wim REYNDERS -- 849,5 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/05/2025
Piloot: WIM REYNDERS
Zweefvliegtuig: D-4860
Toestel type: SZD-55-1 Klasse: STANDARD
Logger type: Flarm s/n: 2bs
Logger file: 2025-05-30-FLA-2BS-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:08:17
Duurvlucht : 05:07:31
Vrije vlucht : 194.3 km
Fasttrack : 62.6 kmh
Hoogtewinst : 1064.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBWE Weelde BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°23.888'N 4°58.273'E
tijd: 12:47:10 UTC
alti: -22 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°23.888'N 4°58.273'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 12:47:10 UTC
alti: -22 m
Landingspunt
pos.: 51°22.075'N 5°03.365'E = 120° 6.8 km van vertrek
tijd: 17:55:27 UTC
alti: -20 m
Afstand take-off tot landing: 6.8
Totale vluchtduur: 05:08:17
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°25.858'N 4°56.732'E @ 13:09:11 UTC, 636 m
punt 1: 51°10.348'N 5°16.082'E @ 14:29:10 UTC, 833 m
punt 2: 51°15.394'N 5°31.469'E @ 14:44:58 UTC, 773 m
punt 3: 51°20.256'N 6°08.154'E @ 15:16:54 UTC, 728 m
punt 4: 51°11.357'N 5°07.013'E @ 17:15:05 UTC, 538 m
Finish: 51°22.457'N 5°03.506'E @ 17:53:43 UTC, 145 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 36.5 km 142° @ 27.4 km/h
been 2: 20.2 km 62° @ 76.8 km/h
been 3: 43.6 km 78° @ 81.9 km/h
been 4: 73.0 km 257° @ 37.1 km/h
been 5: 21.0 km 349° @ 32.6 km/h
Afgelegde afstand: 194.3 km
Duur: 04:44:32
Gemiddelde snelheid: 41.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.6 km
Starthoogte: 357.0 m
Finishhoogte: 145.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 212 m
Totale score afstand: 194.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°23.425'N 4°59.086'E = 132° 1.3 km van vertrek
tijd: 13:51:28 UTC
alti: 809 m
Finishpunt
pos.: 51°15.077'N 5°43.506'E = 107° 55.0 km van vertrek
tijd: 15:51:28 UTC
alti: 276 m
Grootste afstand in 2 uur: 125.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 62.6 km/h
Hoogteverlies: 533 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 195.1 km GELDIG
Te kort been: finish punt gecorrigeerd
vertrek: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.130'E
start: WEELDE 0 51°22.870'N 4°54.250'E
punt 1: WEZEL 51°11.467'N 5°13.109'E 30.5 km 134°
punt 2: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 66.0 km 76°
punt 3: MOL 51°11.298'N 5°07.001'E 73.0 km 257°
finish: WEELDE 2 51°24.860'N 5°02.230'E 25.8 km 348°
landing: WEELDE A 51°24.050'N 4°58.130'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 496 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 26.6 km
Been 1: 26.6 km
Been 2: 41.8 km
Totaal: 95.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:47:56 UTC
einde: 17:55:27 UTC
duur: 05:07:31
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 142 m @ 13:20:18 UTC
hoog punt: 1206 m @ 16:05:09 UTC
hoogtewinst: 1064 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:50:10 bearing 28.1°
Tweede punt: 15:16:26 bearing 66.7°
Totale hoek: 38.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 3600
| |||||||||||||||||||||