CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-06-2025 -- Tom CONINGS -- 864,4 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/06/2025
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2025-06-03-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:17:24
Duurvlucht : 03:14:33
Vrije vlucht : 200.4 km
Fasttrack : 81.8 kmh
Opgegeven proef: 186.7 km
Driehoek : 180.4 km
Hoogtewinst : 1441.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EHZZ Terlet BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 52°03.913'N 5°55.496'E
tijd: 11:05:01 UTC
alti: 100 m
Ontkoppelpunt
pos.: 52°01.670'N 5°54.975'E = 188° 4.2 km van vertrek
tijd: 11:07:52 UTC
alti: 621 m
Landingspunt
pos.: 52°03.796'N 5°55.364'E = 215° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:22:25 UTC
alti: 114 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:17:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 52°05.771'N 6°01.520'E @ 11:27:36 UTC, 1770 m
punt 1: 51°48.724'N 5°51.404'E @ 12:13:45 UTC, 1335 m
punt 2: 51°54.409'N 6°13.256'E @ 12:35:47 UTC, 1503 m
punt 3: 51°45.099'N 6°35.228'E @ 12:57:09 UTC, 1242 m
punt 4: 52°18.060'N 6°27.089'E @ 13:30:52 UTC, 1133 m
punt 5: 52°14.094'N 6°09.441'E @ 14:09:29 UTC, 1544 m
Finish: 52°03.513'N 5°54.925'E @ 14:21:09 UTC, 382 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 33.7 km 200° @ 43.8 km/h
been 2: 27.2 km 67° @ 74.1 km/h
been 3: 30.6 km 124° @ 85.9 km/h
been 4: 61.8 km 351° @ 110.0 km/h
been 5: 21.4 km 250° @ 33.2 km/h
been 6: 25.7 km 220° @ 132.1 km/h
Afgelegde afstand: 200.4 km
Duur: 02:53:33
Gemiddelde snelheid: 69.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 441.0 m
Finishhoogte: 382.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 59 m
Totale score afstand: 200.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°59.326'N 5°58.451'E = 158° 9.2 km van vertrek
tijd: 12:02:02 UTC
alti: 1842 m
Finishpunt
pos.: 52°12.862'N 6°08.921'E = 43° 22.6 km van vertrek
tijd: 14:02:02 UTC
alti: 737 m
Grootste afstand in 2 uur: 163.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 81.8 km/h
Hoogteverlies: 1105 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 189.7 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: TLSP-K 52°04.000'N 6°03.000'E
punt 1: MALDEN SP2 51°48.517'N 5°51.183'E 31.7 km 205°
punt 2: HAMMINKELN 51°44.900'N 6°35.400'E 51.3 km 97°
punt 3: HOLTERBERG 52°18.000'N 6°26.000'E 62.3 km 350°
finish: TERLET GLD 52°03.433'N 5°55.183'E 44.3 km 233°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: TLSP-K @ 11:33:50 UTC, 1628 m
punt 1: MALDEN SP2 @ 12:13:45 UTC, 1335 m : 31.2 km 47.0 km/h
punt 2: HAMMINKELN @ 12:57:09 UTC, 1242 m : 50.3 km 69.5 km/h
punt 3: HOLTERBERG @ 13:31:44 UTC, 1103 m : 61.3 km 106.4 km/h
finish: TERLET GLD @ 14:21:03 UTC, 418 m : 43.8 km 53.3 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 186.7 km
Duur van de proef: 02:47:13
Gemiddelde snelheid: 67.0 km/h
Start hoogte: 441 m
Hoogte passeren start: 1628 m
Hoogte passeren finish: 418 m
Hoogteverlies over proef: 23 m
Totale score afstand: 186.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 50.8 km
Been 1: 61.8 km
Been 2: 67.9 km
Totaal: 180.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:07:52 UTC
einde: 14:22:25 UTC
duur: 03:14:33
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 441 m @ 11:09:56 UTC
hoog punt: 1882 m @ 11:52:13 UTC
hoogtewinst: 1441 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2469
| |||||||||||||||||||||