CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef13-06-2025 -- Ivo DE SCHEPPER -- 703,2 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 13/06/2025
Piloot: IVO DE SCHEPPER
Zweefvliegtuig: DKJNU
Toestel type: DISCUS 2 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: fdc
Logger file: 2025-06-13-LXV-FDC-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:27:48
Duurvlucht : 03:23:39
Vrije vlucht : 168.4 km
Fasttrack : 64.8 kmh
Opgegeven proef: 151.9 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 51°18.129'N 13°13.367'E
tijd: 10:58:17 UTC
alti: 14 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°20.708'N 13°10.307'E = 323° 6.0 km van vertrek
tijd: 11:02:26 UTC
alti: 649 m
Landingspunt
pos.: 51°18.162'N 13°14.001'E = 85° 0.7 km van vertrek
tijd: 14:26:05 UTC
alti: 24 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:27:48
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 51°20.582'N 13°08.612'E @ 11:13:30 UTC, 871 m
punt 1: 51°27.367'N 13°25.625'E @ 11:50:31 UTC, 733 m
punt 2: 51°36.878'N 13°37.927'E @ 12:39:17 UTC, 887 m
punt 3: 51°39.966'N 14°09.573'E @ 13:22:09 UTC, 808 m
punt 4: 51°37.371'N 13°33.666'E @ 13:49:05 UTC, 934 m
Finish: 51°18.096'N 13°11.935'E @ 14:24:33 UTC, 174 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 23.4 km 57° @ 37.9 km/h
been 2: 22.7 km 39° @ 27.9 km/h
been 3: 37.0 km 81° @ 51.7 km/h
been 4: 41.7 km 264° @ 92.9 km/h
been 5: 43.7 km 215° @ 74.0 km/h
Afgelegde afstand: 168.4 km
Duur: 03:11:03
Gemiddelde snelheid: 52.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 7.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Starthoogte: 542.0 m
Finishhoogte: 174.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 368 m
Totale score afstand: 168.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°35.334'N 13°34.611'E = 37° 40.3 km van vertrek
tijd: 12:29:14 UTC
alti: 764 m
Finishpunt
pos.: 51°18.162'N 13°14.001'E = 85° 0.7 km van vertrek
tijd: 14:26:05 UTC
alti: 24 m
Grootste afstand in 2 uur: 129.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 64.8 km/h
Hoogteverlies: 740 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 153.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 007RODERAU_GLEISDREIECK 51°19.567'N 13°19.300'E
punt 1: 074CASEL 51°40.200'N 14°09.733'E 69.8 km 56°
punt 2: 101DOBERLUG 51°37.217'N 13°33.850'E 41.8 km 263°
finish: 010CANIZ 51°18.183'N 13°13.667'E 42.3 km 214°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 007RODERAU_GLEISDREIECK @ 11:16:00 UTC, 774 m
punt 1: 074CASEL @ 13:22:27 UTC, 855 m : 69.3 km 32.9 km/h
punt 2: 101DOBERLUG @ 13:49:04 UTC, 936 m : 40.8 km 91.9 km/h
finish: 010CANIZ @ 14:25:26 UTC, 33 m : 41.8 km 69.0 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 151.9 km
Duur van de proef: 03:09:26
Gemiddelde snelheid: 48.1 km/h
Start hoogte: 542 m
Hoogte passeren start: 774 m
Hoogte passeren finish: 33 m
Hoogteverlies over proef: 509 m
Totale score afstand: 151.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:02:26 UTC
einde: 14:26:05 UTC
duur: 03:23:39
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 222 m @ 14:04:13 UTC
hoog punt: 904 m @ 14:17:22 UTC
hoogtewinst: 682 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5536
| |||||||||||||||||||||