CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef17-06-2025 -- Daan SPRUYT -- 2425,7 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 17/06/2025
Piloot: DAAN SPRUYT
Zweefvliegtuig: D-9806
Toestel type: VENTUS2/15M Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: ph3
Logger file: 2025-06-17-LXV-PH3-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 08:44:24
Duurvlucht : 08:40:38
Vrije vlucht : 697.4 km
Fasttrack : 100.8 kmh
Opgegeven proef: 502.4 km
Driehoek : 523.3 km
Hoogtewinst : 1678.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBGG Geraardsbergen BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°45.420'N 3°51.948'E
tijd: 09:11:35 UTC
alti: -53 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°44.241'N 3°52.307'E = 169° 2.2 km van vertrek
tijd: 09:15:20 UTC
alti: 489 m
Landingspunt
pos.: 50°45.208'N 3°51.767'E = 208° 0.4 km van vertrek
tijd: 17:55:59 UTC
alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 08:44:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°46.617'N 3°53.986'E @ 09:32:39 UTC, 1076 m
punt 1: 49°34.848'N 2°59.562'E @ 11:30:28 UTC, 1492 m
punt 2: 50°16.729'N 5°54.642'E @ 13:44:35 UTC, 1205 m
punt 3: 49°54.510'N 4°12.679'E @ 15:26:07 UTC, 1407 m
punt 4: 50°15.873'N 3°43.447'E @ 15:51:02 UTC, 725 m
punt 5: 49°54.108'N 4°06.123'E @ 16:33:34 UTC, 1964 m
Finish: 50°45.204'N 3°51.760'E @ 17:55:58 UTC, -33 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 148.0 km 206° @ 75.4 km/h
been 2: 223.4 km 69° @ 99.9 km/h
been 3: 128.4 km 252° @ 75.9 km/h
been 4: 52.8 km 319° @ 127.1 km/h
been 5: 48.6 km 146° @ 68.5 km/h
been 6: 96.2 km 350° @ 70.1 km/h
Afgelegde afstand: 697.4 km
Duur: 08:23:19
Gemiddelde snelheid: 83.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 370.0 m
Finishhoogte: -33.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 403 m
Totale score afstand: 697.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 49°49.264'N 3°53.417'E = 179° 104.1 km van vertrek
tijd: 12:17:41 UTC
alti: 1584 m
Finishpunt
pos.: 50°00.062'N 5°23.550'E = 127° 137.3 km van vertrek
tijd: 14:17:43 UTC
alti: 1024 m
Grootste afstand in 2 uur: 201.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 100.8 km/h
Hoogteverlies: 560 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 835.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E
punt 1: NOYON CATHEDRALE 49°34.967'N 2°59.833'E 144.4 km 206°
punt 2: VIELSALM N822XFE 50°16.800'N 5°54.000'E 222.4 km 68°
punt 3: HIRSON GARE 49°54.800'N 4°05.100'E 136.1 km 253°
punt 4: MONTMEDY CENTRUM 49°31.167'N 5°22.100'E 102.4 km 115°
punt 5: GUISE CENTRE 49°53.533'N 3°37.583'E 132.3 km 289°
finish: GERAARDSBERGEN O 50°45.333'N 3°51.833'E 97.5 km 10°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GERAARDSBERGEN O @ 09:34:19 UTC, 1033 m
punt 1: NOYON CATHEDRALE @ 11:30:01 UTC, 1431 m : 144.4 km 74.9 km/h
punt 2: VIELSALM N822XFE @ 13:44:30 UTC, 1213 m : 222.4 km 99.2 km/h
punt 3: HIRSON GARE niet gerond
afbreekpunt: 49°54.899'N 4°05.485'E @ 16:34:13 UTC, 1926 m : 135.6 km 47.9 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 502.4 km
Duur van de proef: 06:59:54
Gemiddelde snelheid: 71.8 km/h
Start hoogte: 370 m
Hoogte passeren start: 1033 m
Hoogte aan break-punt: 1926 m
Hoogteverlies over proef: -1556 m
Totale score afstand: 502.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 147.8 km
Been 1: 222.8 km
Been 2: 152.8 km
Totaal: 523.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:15:20 UTC
einde: 17:55:58 UTC
duur: 08:40:38
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 290 m @ 10:48:22 UTC
hoog punt: 1968 m @ 16:33:43 UTC
hoogtewinst: 1678 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:30:27 bearing 251.6°
Tweede punt: 13:44:30 bearing 123.9°
Totale hoek: -127.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 8795
| |||||||||||||||||||||