CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-06-2025 -- Filip Ceelen -- 654,2 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/06/2025
Piloot: FILIP CEELEN
Zweefvliegtuig: OO-YLX
Toestel type: LS4 Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq
Logger file: 2025-06-21-NAV-9AQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:45:53
Duurvlucht : 03:45:10
Vrije vlucht : 170.1 km
Fasttrack : 63.8 kmh
Hoogtewinst : 1227.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.051'E
tijd: 12:16:25 UTC
alti: -30 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.307'N 5°22.903'E = 82° 1.0 km van vertrek
tijd: 12:17:08 UTC
alti: 425 m
Landingspunt
pos.: 50°58.225'N 5°22.734'E = 91° 0.8 km van vertrek
tijd: 16:02:18 UTC
alti: -13 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 03:45:53
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°53.863'N 5°35.155'E @ 13:08:09 UTC, 1268 m
punt 1: 51°22.766'N 4°55.200'E @ 14:08:36 UTC, 1217 m
punt 2: 51°15.498'N 5°09.590'E @ 14:28:24 UTC, 1096 m
punt 3: 51°02.188'N 5°19.015'E @ 15:05:36 UTC, 1315 m
punt 4: 50°54.372'N 5°34.087'E @ 15:23:36 UTC, 933 m
Finish: 51°04.556'N 5°16.730'E @ 15:46:45 UTC, 1121 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.0 km 319° @ 70.5 km/h
been 2: 21.5 km 129° @ 65.1 km/h
been 3: 27.0 km 156° @ 43.6 km/h
been 4: 22.8 km 129° @ 76.1 km/h
been 5: 27.7 km 313° @ 71.9 km/h
Afgelegde afstand: 170.1 km
Duur: 02:38:36
Gemiddelde snelheid: 64.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 17.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 13.3 km
Starthoogte: 285.0 m
Finishhoogte: 1121.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -836 m
Totale score afstand: 170.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°17.099'N 5°04.495'E = 330° 40.5 km van vertrek
tijd: 13:55:33 UTC
alti: 1282 m
Finishpunt
pos.: 50°59.152'N 5°24.569'E = 60° 3.4 km van vertrek
tijd: 15:55:33 UTC
alti: 457 m
Grootste afstand in 2 uur: 127.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 63.8 km/h
Hoogteverlies: 825 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 226.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 19.4 km 122°
punt 2: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 74.6 km 319°
punt 3: GELLIK BRUG 50°52.700'N 5°36.560'E 74.6 km 138°
punt 4: KEI 07 ZUID OPLIJNPUNT 51°05.667'N 5°10.800'E 38.6 km 309°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 19.5 km 135°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: HASSELT KIEWIT @ 12:37:15 UTC, 977 m
punt 1: GELLIK BRUG niet gerond
afbreekpunt: 50°53.863'N 5°35.155'E @ 13:08:09 UTC, 1268 m : 16.7 km 32.4 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 16.7 km
Duur van de proef: 00:30:54
Gemiddelde snelheid: 32.4 km/h
Start hoogte: 285 m
Hoogte passeren start: 977 m
Hoogte aan break-punt: 1268 m
Hoogteverlies over proef: -983 m
Totale score afstand: 16.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 12:17:08 UTC
einde: 16:02:18 UTC
duur: 03:45:10
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 285 m @ 12:19:13 UTC
hoog punt: 1512 m @ 13:19:24 UTC
hoogtewinst: 1227 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:07:42 bearing 90.0°
Tweede punt: 14:08:39 bearing 29.6°
Totale hoek: -60.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4618
| |||||||||||||||||||||