CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-06-2025 -- Andrik VIVIGNIS -- 121,0 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/06/2025
Piloot: ANDRIK VIVIGNIS
Zweefvliegtuig: D-6925
Toestel type: DEFAULT Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfu
Logger file: 2025-06-21-LXV-JFU-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 01:49:41
Duurvlucht : 01:45:52
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.121'E
tijd: 11:44:58 UTC
alti: 32 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°49.202'N 4°58.449'E = 19° 4.8 km van vertrek
tijd: 11:48:47 UTC
alti: 536 m
Landingspunt
pos.: 50°46.918'N 4°57.457'E = 55° 0.5 km van vertrek
tijd: 13:34:39 UTC
alti: 31 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 01:49:41
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 264.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: SEDAN 49°41.550'N 4°55.750'E 121.3 km 181°
punt 2: ST. HUBERT-MIL 50°02.050'N 5°26.450'E 52.9 km 44°
finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 90.1 km 338°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 11:58:43 UTC, 594 m
punt 1: SEDAN niet gerond
afbreekpunt: 50°45.280'N 4°57.007'E @ 12:17:42 UTC, 917 m : 3.1 km 9.8 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 3.1 km
Duur van de proef: 00:18:59
Gemiddelde snelheid: 9.8 km/h
Start hoogte: 536 m
Hoogte passeren start: 594 m
Hoogte aan break-punt: 917 m
Hoogteverlies over proef: -381 m
Totale score afstand: 3.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:48:47 UTC
einde: 13:34:39 UTC
duur: 01:45:52
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 536 m @ 11:48:47 UTC
hoog punt: 1141 m @ 12:47:08 UTC
hoogtewinst: 605 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 317
| |||||||||||||||||||||