03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-06-2025 -- Mark VANAUTGAERDEN -- 203,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/06/2025 Piloot: MARK VANAUTGAERDEN Zweefvliegtuig: D-6925 Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfu Logger file: 2025-06-21-LXV-JFU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 500 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:11:03 Duurvlucht : 01:06:14 Hoogtewinst : 1015.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°47.148'N 4°57.387'E tijd: 14:06:15 UTC alti: 33 m Ontkoppelpunt pos.: 50°45.687'N 4°57.262'E = 183° 2.7 km van vertrek tijd: 14:11:04 UTC alti: 597 m Landingspunt pos.: 50°47.061'N 4°57.416'E = 168° 0.2 km van vertrek tijd: 15:17:18 UTC alti: 38 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 01:11:03 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 264.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: SEDAN 49°41.550'N 4°55.750'E 121.3 km 181° punt 2: ST. HUBERT-MIL 50°02.050'N 5°26.450'E 52.9 km 44° finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 90.1 km 338° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: GOETSENHOVEN @ 14:47:57 UTC, 1340 m punt 1: SEDAN niet gerond afbreekpunt: 50°44.649'N 5°01.397'E @ 14:58:10 UTC, 757 m : 4.1 km 24.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 4.1 km Duur van de proef: 00:10:13 Gemiddelde snelheid: 24.0 km/h Start hoogte: 384 m Hoogte passeren start: 1340 m Hoogte aan break-punt: 757 m Hoogteverlies over proef: -373 m Totale score afstand: 4.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:11:04 UTC einde: 15:17:18 UTC duur: 01:06:14 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 384 m @ 14:17:06 UTC hoog punt: 1399 m @ 14:46:27 UTC hoogtewinst: 1015 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 354
| |||||||||||||||||||||