CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-06-2025 -- Theo STOCKMANS -- 451,3 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 21/06/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS 2CX Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-06-21-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:07:54
Duurvlucht : 04:03:22
Vrije vlucht : 135.4 km
Fasttrack : 44.1 kmh
Hoogtewinst : 1039.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.771'N 4°57.121'E
tijd: 11:33:22 UTC
alti: -1 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°48.469'N 4°56.332'E = 344° 3.3 km van vertrek
tijd: 11:37:54 UTC
alti: 507 m
Landingspunt
pos.: 50°46.798'N 4°57.492'E = 83° 0.4 km van vertrek
tijd: 15:41:16 UTC
alti: 14 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:07:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°46.836'N 4°55.880'E @ 11:42:30 UTC, 799 m
punt 1: 50°50.794'N 5°16.163'E @ 12:41:40 UTC, 955 m
punt 2: 50°48.654'N 4°55.393'E @ 13:07:10 UTC, 855 m
punt 3: 50°35.670'N 5°01.169'E @ 13:37:49 UTC, 981 m
punt 4: 50°49.981'N 5°15.204'E @ 14:44:36 UTC, 921 m
Finish: 50°46.643'N 4°50.619'E @ 15:30:45 UTC, 771 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 24.9 km 73° @ 25.3 km/h
been 2: 24.7 km 261° @ 58.1 km/h
been 3: 25.0 km 164° @ 49.0 km/h
been 4: 31.3 km 32° @ 28.1 km/h
been 5: 29.5 km 258° @ 38.4 km/h
Afgelegde afstand: 135.4 km
Duur: 03:48:15
Gemiddelde snelheid: 35.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.6 km
Starthoogte: 488.0 m
Finishhoogte: 771.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -283 m
Totale score afstand: 135.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.365'N 5°07.820'E = 77° 12.9 km van vertrek
tijd: 12:30:57 UTC
alti: 844 m
Finishpunt
pos.: 50°48.906'N 5°11.891'E = 77° 17.8 km van vertrek
tijd: 14:30:57 UTC
alti: 947 m
Grootste afstand in 2 uur: 88.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 44.1 km/h
Hoogteverlies: -103 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 328.0 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: KINROOI 51°08.783'N 5°44.533'E 68.4 km 53°
punt 2: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 68.4 km 234°
punt 3: 1ZUTE 50°56.950'N 5°35.550'E 48.4 km 67°
punt 4: NAMECHE 50°28.117'N 5°01.783'E 66.6 km 217°
punt 5: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 49.5 km 23°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 26.7 km 247°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 1 GOET @ 11:43:51 UTC, 750 m
punt 1: KINROOI niet gerond
afbreekpunt: 50°50.851'N 5°16.117'E @ 12:41:44 UTC, 954 m : 21.4 km 22.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 21.4 km
Duur van de proef: 00:57:53
Gemiddelde snelheid: 22.2 km/h
Start hoogte: 488 m
Hoogte passeren start: 750 m
Hoogte aan break-punt: 954 m
Hoogteverlies over proef: -466 m
Totale score afstand: 21.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 31.2 km
Been 1: 29.4 km
Been 2: 23.9 km
Totaal: 84.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:37:54 UTC
einde: 15:41:16 UTC
duur: 04:03:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 417 m @ 12:59:46 UTC
hoog punt: 1456 m @ 14:15:16 UTC
hoogtewinst: 1039 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:41:48 bearing 95.9°
Tweede punt: 13:37:22 bearing 132.0°
Totale hoek: 36.2°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4692
| |||||||||||||||||||||