03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef21-06-2025 -- Theo STOCKMANS -- 451,3 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 21/06/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS 2CX Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-06-21-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:07:54 Duurvlucht : 04:03:22 Vrije vlucht : 135.4 km Fasttrack : 44.1 kmh Hoogtewinst : 1039.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.771'N 4°57.121'E tijd: 11:33:22 UTC alti: -1 m Ontkoppelpunt pos.: 50°48.469'N 4°56.332'E = 344° 3.3 km van vertrek tijd: 11:37:54 UTC alti: 507 m Landingspunt pos.: 50°46.798'N 4°57.492'E = 83° 0.4 km van vertrek tijd: 15:41:16 UTC alti: 14 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:07:54 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6 Start : 50°46.836'N 4°55.880'E @ 11:42:30 UTC, 799 m punt 1: 50°50.794'N 5°16.163'E @ 12:41:40 UTC, 955 m punt 2: 50°48.654'N 4°55.393'E @ 13:07:10 UTC, 855 m punt 3: 50°35.670'N 5°01.169'E @ 13:37:49 UTC, 981 m punt 4: 50°49.981'N 5°15.204'E @ 14:44:36 UTC, 921 m Finish: 50°46.643'N 4°50.619'E @ 15:30:45 UTC, 771 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 24.9 km 73° @ 25.3 km/h been 2: 24.7 km 261° @ 58.1 km/h been 3: 25.0 km 164° @ 49.0 km/h been 4: 31.3 km 32° @ 28.1 km/h been 5: 29.5 km 258° @ 38.4 km/h Afgelegde afstand: 135.4 km Duur: 03:48:15 Gemiddelde snelheid: 35.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.5 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 7.6 km Starthoogte: 488.0 m Finishhoogte: 771.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -283 m Totale score afstand: 135.4 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.365'N 5°07.820'E = 77° 12.9 km van vertrek tijd: 12:30:57 UTC alti: 844 m Finishpunt pos.: 50°48.906'N 5°11.891'E = 77° 17.8 km van vertrek tijd: 14:30:57 UTC alti: 947 m Grootste afstand in 2 uur: 88.1 km Beste snelheid in 2 uur: 44.1 km/h Hoogteverlies: -103 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 328.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: KINROOI 51°08.783'N 5°44.533'E 68.4 km 53° punt 2: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 68.4 km 234° punt 3: 1ZUTE 50°56.950'N 5°35.550'E 48.4 km 67° punt 4: NAMECHE 50°28.117'N 5°01.783'E 66.6 km 217° punt 5: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 49.5 km 23° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 26.7 km 247° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 GOET @ 11:43:51 UTC, 750 m punt 1: KINROOI niet gerond afbreekpunt: 50°50.851'N 5°16.117'E @ 12:41:44 UTC, 954 m : 21.4 km 22.2 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 21.4 km Duur van de proef: 00:57:53 Gemiddelde snelheid: 22.2 km/h Start hoogte: 488 m Hoogte passeren start: 750 m Hoogte aan break-punt: 954 m Hoogteverlies over proef: -466 m Totale score afstand: 21.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 31.2 km Been 1: 29.4 km Been 2: 23.9 km Totaal: 84.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:37:54 UTC einde: 15:41:16 UTC duur: 04:03:22 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 417 m @ 12:59:46 UTC hoog punt: 1456 m @ 14:15:16 UTC hoogtewinst: 1039 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:41:48 bearing 95.9° Tweede punt: 13:37:22 bearing 132.0° Totale hoek: 36.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4692
| |||||||||||||||||||||