03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 1328,9 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/06/2025 Piloot: DRIES VANGESTEL Zweefvliegtuig: DKHUY Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0 Logger file: 2025-06-29-LXV-AW0-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:52:24 Duurvlucht : 04:47:12 Vrije vlucht : 342.6 km Fasttrack : 87.4 kmh Opgegeven proef: 326.6 km Hoogtewinst : 1075.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.264'N 5°22.783'E tijd: 11:10:00 UTC alti: -65 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.705'N 5°21.101'E = 293° 2.1 km van vertrek tijd: 11:15:12 UTC alti: 539 m Landingspunt pos.: 50°58.228'N 5°22.448'E = 260° 0.4 km van vertrek tijd: 16:02:24 UTC alti: -55 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 04:52:24 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.879'N 5°17.723'E @ 11:28:26 UTC, 740 m punt 1: 51°01.005'N 5°34.543'E @ 12:00:40 UTC, 1013 m punt 2: 51°11.965'N 5°43.392'E @ 12:10:38 UTC, 752 m punt 3: 51°33.464'N 6°26.902'E @ 12:49:35 UTC, 662 m punt 4: 51°38.141'N 6°53.380'E @ 13:19:41 UTC, 972 m punt 5: 51°56.302'N 7°10.156'E @ 13:46:44 UTC, 609 m Finish: 50°58.279'N 5°22.369'E @ 16:00:18 UTC, 88 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 79° @ 37.4 km/h been 2: 22.8 km 27° @ 137.2 km/h been 3: 64.3 km 51° @ 99.1 km/h been 4: 31.8 km 74° @ 63.4 km/h been 5: 38.8 km 30° @ 86.1 km/h been 6: 164.8 km 230° @ 74.0 km/h Afgelegde afstand: 342.6 km Duur: 04:31:52 Gemiddelde snelheid: 75.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km Starthoogte: 451.0 m Finishhoogte: 88.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 363 m Totale score afstand: 342.6 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°54.842'N 5°29.172'E = 130° 9.8 km van vertrek tijd: 11:51:59 UTC alti: 978 m Finishpunt pos.: 51°54.579'N 7°07.993'E = 49° 160.5 km van vertrek tijd: 13:51:59 UTC alti: 582 m Grootste afstand in 2 uur: 174.8 km Beste snelheid in 2 uur: 87.4 km/h Hoogteverlies: 396 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 329.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: COESFELD 51°56.440'N 7°09.850'E 130.4 km 50° punt 3: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 139.3 km 233° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 11:52:19 UTC, 923 m punt 1: STRAMPROY @ 12:10:14 UTC, 751 m : 32.7 km 109.6 km/h punt 2: COESFELD @ 13:46:50 UTC, 602 m : 129.4 km 80.4 km/h punt 3: BOCHOLT BE @ 15:51:19 UTC, 926 m : 138.3 km 66.6 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 16:02:24 UTC, -55 m : 26.2 km 141.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 326.6 km Duur van de proef: 04:10:05 Gemiddelde snelheid: 78.3 km/h Start hoogte: 451 m Hoogte passeren start: 923 m Hoogte passeren finish: -55 m Hoogteverlies over proef: 506 m Totale score afstand: 326.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 24.4 km Been 1: 38.3 km Been 2: 24.4 km Totaal: 87.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:15:12 UTC einde: 16:02:24 UTC duur: 04:47:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 332 m @ 13:03:09 UTC hoog punt: 1407 m @ 15:42:14 UTC hoogtewinst: 1075 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:51:04 bearing 88.5° Tweede punt: 13:46:50 bearing 57.2° Totale hoek: -31.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4808
| |||||||||||||||||||||