CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 1196,0 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/06/2025
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2025-06-29-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:52:24
Duurvlucht : 04:47:12
Vrije vlucht : 342.6 km
Fasttrack : 87.4 kmh
Opgegeven proef: 326.6 km
Hoogtewinst : 1075.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.264'N 5°22.783'E
tijd: 11:10:00 UTC
alti: -65 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.705'N 5°21.101'E = 293° 2.1 km van vertrek
tijd: 11:15:12 UTC
alti: 539 m
Landingspunt
pos.: 50°58.228'N 5°22.448'E = 260° 0.4 km van vertrek
tijd: 16:02:24 UTC
alti: -55 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:52:24
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.879'N 5°17.723'E @ 11:28:26 UTC, 740 m
punt 1: 51°01.005'N 5°34.543'E @ 12:00:40 UTC, 1013 m
punt 2: 51°11.965'N 5°43.392'E @ 12:10:38 UTC, 752 m
punt 3: 51°33.464'N 6°26.902'E @ 12:49:35 UTC, 662 m
punt 4: 51°38.141'N 6°53.380'E @ 13:19:41 UTC, 972 m
punt 5: 51°56.302'N 7°10.156'E @ 13:46:44 UTC, 609 m
Finish: 50°58.279'N 5°22.369'E @ 16:00:18 UTC, 88 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 79° @ 37.4 km/h
been 2: 22.8 km 27° @ 137.2 km/h
been 3: 64.3 km 51° @ 99.1 km/h
been 4: 31.8 km 74° @ 63.4 km/h
been 5: 38.8 km 30° @ 86.1 km/h
been 6: 164.8 km 230° @ 74.0 km/h
Afgelegde afstand: 342.6 km
Duur: 04:31:52
Gemiddelde snelheid: 75.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 451.0 m
Finishhoogte: 88.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 363 m
Totale score afstand: 342.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°54.842'N 5°29.172'E = 130° 9.8 km van vertrek
tijd: 11:51:59 UTC
alti: 978 m
Finishpunt
pos.: 51°54.579'N 7°07.993'E = 49° 160.5 km van vertrek
tijd: 13:51:59 UTC
alti: 582 m
Grootste afstand in 2 uur: 174.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 87.4 km/h
Hoogteverlies: 396 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 329.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27°
punt 2: COESFELD 51°56.440'N 7°09.850'E 130.4 km 50°
punt 3: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 139.3 km 233°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: FORD GENK @ 11:52:19 UTC, 923 m
punt 1: STRAMPROY @ 12:10:14 UTC, 751 m : 32.7 km 109.6 km/h
punt 2: COESFELD @ 13:46:50 UTC, 602 m : 129.4 km 80.4 km/h
punt 3: BOCHOLT BE @ 15:51:19 UTC, 926 m : 138.3 km 66.6 km/h
finish: HASSELT KIEWIT @ 16:02:24 UTC, -55 m : 26.2 km 141.7 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 326.6 km
Duur van de proef: 04:10:05
Gemiddelde snelheid: 78.3 km/h
Start hoogte: 451 m
Hoogte passeren start: 923 m
Hoogte passeren finish: -55 m
Hoogteverlies over proef: 506 m
Totale score afstand: 326.6 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 24.4 km
Been 1: 38.3 km
Been 2: 24.4 km
Totaal: 87.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:15:12 UTC
einde: 16:02:24 UTC
duur: 04:47:12
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 332 m @ 13:03:09 UTC
hoog punt: 1407 m @ 15:42:14 UTC
hoogtewinst: 1075 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:51:04 bearing 88.5°
Tweede punt: 13:46:50 bearing 57.2°
Totale hoek: -31.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4808
| |||||||||||||||||||||