CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 312,0 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/06/2025
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2025-06-28-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 500
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:48:46
Duurvlucht : 02:35:34
Vrije vlucht : 94.3 km
Fasttrack : 47.4 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.254'N 5°22.749'E
tijd: 10:16:06 UTC
alti: -76 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°57.248'N 5°20.937'E = 229° 2.8 km van vertrek
tijd: 10:20:49 UTC
alti: 553 m
Landingspunt
pos.: 50°58.240'N 5°22.596'E = 262° 0.2 km van vertrek
tijd: 14:04:52 UTC
alti: -70 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 03:48:46
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 13.3 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 50°57.248'N 5°20.937'E @ 10:20:49 UTC, 553 m
punt 1: 51°00.188'N 5°37.441'E @ 11:49:55 UTC, 861 m
punt 2: 51°15.121'N 5°44.275'E @ 12:07:13 UTC, 471 m
punt 3: 51°21.225'N 6°03.744'E @ 12:29:25 UTC, 533 m
Finish: 51°12.807'N 6°14.645'E @ 12:54:48 UTC, 366 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 74° @ 13.5 km/h
been 2: 28.8 km 16° @ 99.9 km/h
been 3: 25.3 km 63° @ 68.4 km/h
been 4: 20.1 km 141° @ 47.5 km/h
Afgelegde afstand: 94.3 km
Duur: 02:33:59
Gemiddelde snelheid: 36.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 66.3 km
Starthoogte: 553.0 m
Finishhoogte: 366.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 187 m
Totale score afstand: 94.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°55.546'N 5°23.804'E = 166° 5.2 km van vertrek
tijd: 11:08:24 UTC
alti: 672 m
Finishpunt
pos.: 51°13.564'N 6°12.877'E = 64° 65.0 km van vertrek
tijd: 12:56:23 UTC
alti: 217 m
Grootste afstand in 2 uur: 94.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 47.4 km/h
Hoogteverlies: 455 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 361.6 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 55.4 km 33°
punt 2: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 13.4 km 92°
punt 3: RURTALSPERRE 50°38.130'N 6°26.550'E 80.8 km 164°
punt 4: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 31.8 km 130°
punt 5: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 53.9 km 324°
punt 6: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 60.8 km 341°
punt 7: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 50.9 km 220°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:20:49 UTC
einde: 12:56:23 UTC
duur: 02:35:34
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 493 m @ 10:22:42 UTC
hoog punt: 1026 m @ 11:30:18 UTC
hoogtewinst: 533 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:05:49 bearing 90.4°
Tweede punt: 12:26:35 bearing 63.7°
Totale hoek: -26.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6289
| |||||||||||||||||||||