03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Theo STOCKMANS & ARTHUR KONINCKX -- 82,3 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: D-6901 Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-06-28-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 01:11:17 Duurvlucht : 01:05:45 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.990'N 4°57.629'E tijd: 11:17:12 UTC alti: -52 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.484'N 4°53.930'E = 282° 4.4 km van vertrek tijd: 11:22:44 UTC alti: 524 m Landingspunt pos.: 50°46.952'N 4°57.541'E = 236° 0.1 km van vertrek tijd: 12:28:29 UTC alti: -52 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 01:11:17 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 514.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: VERDUN 49°09.000'N 5°22.650'E 184.1 km 170° punt 2: ACHENE 50°16.050'N 5°02.233'E 126.7 km 349° punt 3: ORVAL 49°38.383'N 5°20.900'E 73.3 km 162° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 130.1 km 348° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 GOET @ 12:28:25 UTC, -50 m punt 1: VERDUN niet gerond afbreekpunt: 50°46.952'N 4°57.541'E @ 12:28:29 UTC, -52 m : 0.0 km 12.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.0 km Duur van de proef: 00:00:04 Gemiddelde snelheid: 12.7 km/h Start hoogte: -50 m Hoogte passeren start: -50 m Hoogte aan break-punt: -52 m Hoogteverlies over proef: 2 m Totale score afstand: 0.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:22:44 UTC einde: 12:28:29 UTC duur: 01:05:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 433 m @ 12:01:46 UTC hoog punt: 1006 m @ 12:13:26 UTC hoogtewinst: 573 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 384
| |||||||||||||||||||||