03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Theo STOCKMANS & DELPHINE SZECEL -- 0,6 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: D-6901 Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-06-28-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 00:59:15 Duurvlucht : 00:55:42 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.962'N 4°57.646'E tijd: 12:43:35 UTC alti: -53 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.282'N 4°53.214'E = 256° 5.3 km van vertrek tijd: 12:47:08 UTC alti: 449 m Landingspunt pos.: 50°46.955'N 4°57.539'E = 264° 0.1 km van vertrek tijd: 13:42:50 UTC alti: -50 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 00:59:15 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 514.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: VERDUN 49°09.000'N 5°22.650'E 184.1 km 170° punt 2: ACHENE 50°16.050'N 5°02.233'E 126.7 km 349° punt 3: ORVAL 49°38.383'N 5°20.900'E 73.3 km 162° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 130.1 km 348° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 GOET @ 13:37:24 UTC, 376 m punt 1: VERDUN niet gerond afbreekpunt: 50°46.693'N 4°55.868'E @ 13:40:17 UTC, 238 m : 0.1 km 3.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.1 km Duur van de proef: 00:02:53 Gemiddelde snelheid: 3.1 km/h Start hoogte: 242 m Hoogte passeren start: 376 m Hoogte aan break-punt: 238 m Hoogteverlies over proef: 4 m Totale score afstand: 0.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 12:47:08 UTC einde: 13:42:50 UTC duur: 00:55:42 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 242 m @ 13:08:20 UTC hoog punt: 670 m @ 13:17:35 UTC hoogtewinst: 428 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 367
| |||||||||||||||||||||