03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Theo STOCKMANS & KYRAN CLAEYS -- 9,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: D-6901 Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-06-28-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 00:44:46 Duurvlucht : 00:40:16 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.964'N 4°57.645'E tijd: 13:55:10 UTC alti: -51 m Ontkoppelpunt pos.: 50°47.525'N 4°58.095'E = 27° 1.2 km van vertrek tijd: 13:59:40 UTC alti: 479 m Landingspunt pos.: 50°46.950'N 4°57.544'E = 258° 0.1 km van vertrek tijd: 14:39:56 UTC alti: -48 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 00:44:46 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 514.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: VERDUN 49°09.000'N 5°22.650'E 184.1 km 170° punt 2: ACHENE 50°16.050'N 5°02.233'E 126.7 km 349° punt 3: ORVAL 49°38.383'N 5°20.900'E 73.3 km 162° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 130.1 km 348° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 GOET @ 14:19:24 UTC, 727 m punt 1: VERDUN niet gerond afbreekpunt: 50°45.856'N 4°55.474'E @ 14:22:25 UTC, 548 m : 1.6 km 31.7 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 1.6 km Duur van de proef: 00:03:01 Gemiddelde snelheid: 31.7 km/h Start hoogte: 456 m Hoogte passeren start: 727 m Hoogte aan break-punt: 548 m Hoogteverlies over proef: -92 m Totale score afstand: 1.6 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 13:59:40 UTC einde: 14:39:56 UTC duur: 00:40:16 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 456 m @ 14:02:21 UTC hoog punt: 855 m @ 14:13:06 UTC hoogtewinst: 399 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 341
| |||||||||||||||||||||