03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Theo STOCKMANS & KYRAN CLAEYS -- 1,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 28/06/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: D-6901 Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-06-28-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 00:22:06 Duurvlucht : 00:17:25 VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.965'N 4°57.641'E tijd: 16:47:51 UTC alti: -43 m Ontkoppelpunt pos.: 50°46.789'N 4°55.187'E = 264° 2.9 km van vertrek tijd: 16:52:32 UTC alti: 443 m Landingspunt pos.: 50°46.796'N 4°57.184'E = 240° 0.6 km van vertrek tijd: 17:09:57 UTC alti: -38 m Afstand take-off tot landing: 0.6 Totale vluchtduur: 00:22:06 Motorgebruik aantal keren: 0 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 514.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E punt 1: VERDUN 49°09.000'N 5°22.650'E 184.1 km 170° punt 2: ACHENE 50°16.050'N 5°02.233'E 126.7 km 349° punt 3: ORVAL 49°38.383'N 5°20.900'E 73.3 km 162° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 130.1 km 348° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 1 GOET @ 17:09:24 UTC, -8 m punt 1: VERDUN niet gerond afbreekpunt: 50°46.796'N 4°57.184'E @ 17:09:57 UTC, -38 m : 0.2 km 25.0 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 0.2 km Duur van de proef: 00:00:33 Gemiddelde snelheid: 25.0 km/h Start hoogte: -8 m Hoogte passeren start: -8 m Hoogte aan break-punt: -38 m Hoogteverlies over proef: 30 m Totale score afstand: 0.2 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 16:52:32 UTC einde: 17:09:57 UTC duur: 00:17:25 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 422 m @ 16:54:04 UTC hoog punt: 645 m @ 17:03:06 UTC hoogtewinst: 223 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 322
| |||||||||||||||||||||