CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-06-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 761,7 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/06/2025
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2025-06-30-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:34:20
Duurvlucht : 03:22:12
Vrije vlucht : 210.2 km
Fasttrack : 80.1 kmh
Driehoek : 137.7 km
Hoogtewinst : 1198.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.239'N 5°22.109'E
tijd: 11:26:19 UTC
alti: -20 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.114'N 5°26.395'E = 72° 5.3 km van vertrek
tijd: 11:29:23 UTC
alti: 627 m
Landingspunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.702'E = 90° 0.7 km van vertrek
tijd: 15:00:39 UTC
alti: 0 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:34:20
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 3.6 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.279'N 5°20.500'E @ 11:37:30 UTC, 704 m
punt 1: 51°02.078'N 5°36.577'E @ 12:19:59 UTC, 936 m
punt 2: 51°20.453'N 5°48.646'E @ 12:52:27 UTC, 1025 m
punt 3: 51°19.589'N 6°05.945'E @ 13:07:08 UTC, 878 m
punt 4: 50°59.540'N 6°15.904'E @ 13:40:20 UTC, 897 m
punt 5: 51°20.997'N 6°00.119'E @ 14:16:31 UTC, 1295 m
Finish: 51°00.224'N 5°32.393'E @ 14:50:23 UTC, 239 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 69° @ 28.4 km/h
been 2: 36.9 km 22° @ 68.1 km/h
been 3: 20.2 km 94° @ 82.4 km/h
been 4: 38.9 km 163° @ 70.4 km/h
been 5: 43.8 km 335° @ 72.7 km/h
been 6: 50.3 km 220° @ 89.1 km/h
Afgelegde afstand: 210.2 km
Duur: 03:12:53
Gemiddelde snelheid: 65.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 12.6 km
Starthoogte: 500.0 m
Finishhoogte: 239.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 261 m
Totale score afstand: 210.2 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°16.174'N 5°43.194'E = 36° 41.4 km van vertrek
tijd: 12:47:42 UTC
alti: 1243 m
Finishpunt
pos.: 51°01.385'N 5°34.568'E = 68° 15.7 km van vertrek
tijd: 14:47:42 UTC
alti: 310 m
Grootste afstand in 2 uur: 160.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 80.1 km/h
Hoogteverlies: 933 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 261.1 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 50.9 km 25°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 19.7 km 72°
punt 3: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 63.1 km 169°
punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 56.7 km 346°
punt 5: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 241°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 22.9 km 206°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.8 km
Been 1: 43.7 km
Been 2: 46.1 km
Totaal: 137.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:29:23 UTC
einde: 14:51:35 UTC
duur: 03:22:12
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 403 m @ 11:42:06 UTC
hoog punt: 1601 m @ 14:12:06 UTC
hoogtewinst: 1198 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:11:14 bearing 88.0°
Tweede punt: 12:52:28 bearing 61.7°
Totale hoek: -26.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3355
| |||||||||||||||||||||