CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 1892,6 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/07/2025
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2025-07-03-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:45:42
Duurvlucht : 05:42:22
Vrije vlucht : 526.5 km
Fasttrack : 114.4 kmh
Driehoek : 402.9 km
Hoogtewinst : 1126.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.259'N 5°22.784'E
tijd: 09:31:43 UTC
alti: -89 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.667'N 5°21.489'E = 297° 1.7 km van vertrek
tijd: 09:35:02 UTC
alti: 519 m
Landingspunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.501'E = 261° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:17:25 UTC
alti: -84 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:45:42
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.573'N 5°21.406'E @ 09:36:33 UTC, 594 m
punt 1: 51°38.855'N 6°45.222'E @ 11:23:38 UTC, 737 m
punt 2: 51°54.663'N 5°29.363'E @ 12:30:08 UTC, 908 m
punt 3: 51°54.393'N 7°24.100'E @ 13:35:25 UTC, 1167 m
punt 4: 51°16.398'N 5°43.195'E @ 14:55:28 UTC, 901 m
punt 5: 51°04.219'N 5°36.557'E @ 15:09:31 UTC, 1004 m
Finish: 50°58.296'N 5°22.179'E @ 15:15:38 UTC, 121 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 122.7 km 52° @ 68.8 km/h
been 2: 92.0 km 289° @ 83.1 km/h
been 3: 131.6 km 89° @ 120.9 km/h
been 4: 136.2 km 239° @ 102.1 km/h
been 5: 23.9 km 199° @ 101.9 km/h
been 6: 20.1 km 237° @ 197.0 km/h
Afgelegde afstand: 526.5 km
Duur: 05:39:05
Gemiddelde snelheid: 93.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.7 km
Starthoogte: 515.0 m
Finishhoogte: 121.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 394 m
Totale score afstand: 526.5 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°54.969'N 5°29.646'E = 4° 105.5 km van vertrek
tijd: 12:30:23 UTC
alti: 909 m
Finishpunt
pos.: 51°27.264'N 6°11.663'E = 46° 78.3 km van vertrek
tijd: 14:30:24 UTC
alti: 768 m
Grootste afstand in 2 uur: 228.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 114.4 km/h
Hoogteverlies: 141 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 519.9 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 65.0 km 58°
punt 3: TIEL 51°54.850'N 5°29.250'E 91.6 km 290°
punt 4: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 132.0 km 90°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 119.4 km 239°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 112.8 km
Been 1: 126.4 km
Been 2: 163.7 km
Totaal: 402.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:35:02 UTC
einde: 15:17:24 UTC
duur: 05:42:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 471 m @ 11:45:35 UTC
hoog punt: 1597 m @ 14:42:35 UTC
hoogtewinst: 1126 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:57:43 bearing 89.4°
Tweede punt: 12:30:17 bearing 31.4°
Totale hoek: -58.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 5980
| |||||||||||||||||||||