CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Michiel HAEMELS -- 952,4 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/06/2025
Piloot: MICHIEL HAEMELS
Zweefvliegtuig: OO-YLX
Toestel type: LS 4A Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq
Logger file: 2025-06-29-NAV-9AQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:13:51
Duurvlucht : 03:10:36
Vrije vlucht : 203.6 km
Fasttrack : 77.5 kmh
Driehoek : 101.9 km
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.259'N 5°22.812'E
tijd: 11:31:50 UTC
alti: -69 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.551'N 5°18.607'E = 276° 4.9 km van vertrek
tijd: 11:35:05 UTC
alti: 556 m
Landingspunt
pos.: 50°58.227'N 5°22.553'E = 259° 0.3 km van vertrek
tijd: 14:45:41 UTC
alti: -63 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 03:13:51
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.175'N 5°18.367'E @ 12:03:03 UTC, 973 m
punt 1: 51°10.087'N 5°34.440'E @ 12:19:33 UTC, 782 m
punt 2: 51°30.737'N 6°18.909'E @ 13:06:05 UTC, 805 m
punt 3: 51°18.194'N 5°51.237'E @ 13:43:58 UTC, 770 m
punt 4: 51°15.834'N 5°31.452'E @ 14:04:26 UTC, 616 m
punt 5: 51°11.900'N 5°15.308'E @ 14:27:37 UTC, 802 m
Finish: 50°58.265'N 5°23.660'E @ 14:43:41 UTC, 88 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 29.0 km 40° @ 105.4 km/h
been 2: 64.3 km 53° @ 82.9 km/h
been 3: 39.6 km 234° @ 62.8 km/h
been 4: 23.4 km 259° @ 68.7 km/h
been 5: 20.2 km 249° @ 52.2 km/h
been 6: 27.1 km 159° @ 101.2 km/h
Afgelegde afstand: 203.6 km
Duur: 02:40:38
Gemiddelde snelheid: 76.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 498.0 m
Finishhoogte: 88.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 410 m
Totale score afstand: 203.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°58.445'N 5°19.789'E = 276° 3.6 km van vertrek
tijd: 12:04:45 UTC
alti: 1034 m
Finishpunt
pos.: 51°15.823'N 5°31.549'E = 17° 34.1 km van vertrek
tijd: 14:04:46 UTC
alti: 672 m
Grootste afstand in 2 uur: 155.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 77.5 km/h
Hoogteverlies: 362 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 208.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 26.7 km 32°
punt 2: GELDEREN 51°30.830'N 6°19.120'E 64.0 km 53°
punt 3: WEERT AFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 48.1 km 237°
punt 4: LOMMEL WIND 51°11.903'N 5°14.976'E 35.3 km 256°
punt 5: HOEVEN-EKSEL 51°10.595'N 5°24.172'E 11.0 km 103°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 23.1 km 185°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 556 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 44.8 km
Been 1: 28.5 km
Been 2: 28.5 km
Totaal: 101.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:35:05 UTC
einde: 14:45:41 UTC
duur: 03:10:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 498 m @ 11:35:39 UTC
hoog punt: 1058 m @ 13:50:22 UTC
hoogtewinst: 560 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 14:27:35 bearing 58.2°
Tweede punt: 14:43:43 bearing 82.7°
Totale hoek: 24.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2714
| |||||||||||||||||||||