CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-07-2025 -- Michiel HAEMELS -- 1318,3 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/07/2025
Piloot: MICHIEL HAEMELS
Zweefvliegtuig: OO-YLX
Toestel type: LS 4A Klasse: STANDAARD
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 9aq
Logger file: 2025-07-01-NAV-9AQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:34:54
Duurvlucht : 04:31:54
Vrije vlucht : 298.7 km
Fasttrack : 95.0 kmh
Driehoek : 212.4 km
Hoogtewinst : 1749.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.235'N 5°22.158'E
tijd: 10:06:43 UTC
alti: 5 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.637'N 5°25.326'E = 79° 3.8 km van vertrek
tijd: 10:09:43 UTC
alti: 538 m
Landingspunt
pos.: 50°58.244'N 5°22.595'E = 88° 0.5 km van vertrek
tijd: 14:41:37 UTC
alti: 15 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 04:34:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.503'N 5°38.654'E @ 10:50:01 UTC, 1562 m
punt 1: 50°58.085'N 5°20.777'E @ 11:06:16 UTC, 1427 m
punt 2: 51°02.171'N 5°42.867'E @ 11:39:35 UTC, 892 m
punt 3: 51°23.640'N 6°09.383'E @ 12:33:38 UTC, 1650 m
punt 4: 50°46.438'N 6°16.939'E @ 13:15:10 UTC, 2112 m
punt 5: 51°19.963'N 6°08.270'E @ 13:53:34 UTC, 1856 m
Finish: 50°58.265'N 5°21.811'E @ 14:39:49 UTC, 141 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.4 km 258° @ 79.0 km/h
been 2: 26.9 km 73° @ 48.5 km/h
been 3: 50.4 km 38° @ 55.9 km/h
been 4: 69.5 km 173° @ 100.5 km/h
been 5: 63.0 km 351° @ 98.4 km/h
been 6: 67.5 km 234° @ 87.5 km/h
Afgelegde afstand: 298.7 km
Duur: 03:49:48
Gemiddelde snelheid: 78.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 19.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.4 km
Starthoogte: 504.0 m
Finishhoogte: 141.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 363 m
Totale score afstand: 298.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°17.553'N 6°11.477'E = 58° 67.8 km van vertrek
tijd: 12:40:15 UTC
alti: 1432 m
Finishpunt
pos.: 50°58.342'N 5°22.986'E = 78° 1.0 km van vertrek
tijd: 14:40:15 UTC
alti: 148 m
Grootste afstand in 2 uur: 189.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 95.0 km/h
Hoogteverlies: 1284 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 285.3 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E
punt 1: DILSEN 51°02.179'N 5°43.184'E 25.3 km 73°
punt 2: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 17.1 km 360°
punt 3: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 38.1 km 53°
punt 4: STOLBERG-DIEPENLINCHEN 50°46.233'N 6°16.917'E 70.3 km 173°
punt 5: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 63.7 km 351°
punt 6: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 241°
punt 7: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 22.9 km 206°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 73.7 km
Been 1: 69.5 km
Been 2: 69.2 km
Totaal: 212.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:09:43 UTC
einde: 14:41:37 UTC
duur: 04:31:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 504 m @ 10:11:59 UTC
hoog punt: 2253 m @ 13:13:15 UTC
hoogtewinst: 1749 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:33:36 bearing 64.2°
Tweede punt: 13:15:09 bearing 95.7°
Totale hoek: 31.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2809
| |||||||||||||||||||||