CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-07-2025 -- Dries VAN GESTEL -- 1502,9 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/07/2025
Piloot: DRIES VANGESTEL
Zweefvliegtuig: DKHUY
Toestel type: ASG 29E 18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: aw0
Logger file: 2025-07-04-LXV-AW0-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:12:53
Duurvlucht : 05:09:09
Vrije vlucht : 418.7 km
Fasttrack : 105.1 kmh
Driehoek : 164.5 km
Hoogtewinst : 1419.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.099'E
tijd: 10:27:00 UTC
alti: -101 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°57.994'N 5°25.994'E = 95° 4.6 km van vertrek
tijd: 10:30:44 UTC
alti: 530 m
Landingspunt
pos.: 50°58.233'N 5°22.576'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:39:53 UTC
alti: -70 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:12:53
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°54.022'N 5°35.169'E @ 10:49:27 UTC, 1429 m
punt 1: 51°19.608'N 5°50.609'E @ 11:25:22 UTC, 1233 m
punt 2: 51°51.504'N 7°17.300'E @ 12:41:52 UTC, 1402 m
punt 3: 52°18.224'N 7°09.438'E @ 13:09:53 UTC, 1267 m
punt 4: 51°35.009'N 6°37.846'E @ 14:14:56 UTC, 1598 m
punt 5: 51°22.775'N 5°56.773'E @ 14:52:26 UTC, 1143 m
Finish: 50°58.261'N 5°22.258'E @ 15:37:52 UTC, 76 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 50.7 km 21° @ 84.8 km/h
been 2: 116.3 km 59° @ 91.2 km/h
been 3: 50.4 km 350° @ 107.8 km/h
been 4: 87.9 km 204° @ 81.1 km/h
been 5: 52.7 km 245° @ 84.3 km/h
been 6: 60.7 km 222° @ 80.2 km/h
Afgelegde afstand: 418.7 km
Duur: 04:48:25
Gemiddelde snelheid: 87.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 17.2 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km
Starthoogte: 442.0 m
Finishhoogte: 76.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 366 m
Totale score afstand: 418.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°55.290'N 5°35.283'E = 109° 16.4 km van vertrek
tijd: 11:05:58 UTC
alti: 1546 m
Finishpunt
pos.: 52°15.557'N 7°09.708'E = 40° 189.7 km van vertrek
tijd: 13:05:58 UTC
alti: 1269 m
Grootste afstand in 2 uur: 210.3 km
Beste snelheid in 2 uur: 105.1 km/h
Hoogteverlies: 277 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 415.1 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: DULMEN 51°51.120'N 7°17.120'E 109.1 km 58°
punt 3: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 51.2 km 350°
punt 4: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 96.4 km 207°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.4 km 243°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 46.1 km
Been 1: 72.4 km
Been 2: 46.1 km
Totaal: 164.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:30:44 UTC
einde: 15:39:53 UTC
duur: 05:09:09
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 442 m @ 10:31:59 UTC
hoog punt: 1861 m @ 14:09:48 UTC
hoogtewinst: 1419 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:51:55 bearing 90.1°
Tweede punt: 13:09:59 bearing 48.8°
Totale hoek: -41.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5785
| |||||||||||||||||||||