03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1162,2 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/06/2025 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgo Logger file: 2025-06-29-LXV-QGO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:06:07 Duurvlucht : 04:02:52 Vrije vlucht : 315.1 km Fasttrack : 91.2 kmh Opgegeven proef: 258.0 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.254'N 5°22.772'E tijd: 10:50:40 UTC alti: -22 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.836'N 5°17.887'E = 281° 5.8 km van vertrek tijd: 10:53:55 UTC alti: 604 m Landingspunt pos.: 50°58.225'N 5°22.521'E = 260° 0.3 km van vertrek tijd: 14:56:47 UTC alti: -10 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 04:06:07 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.518'N 5°15.950'E @ 11:06:37 UTC, 938 m punt 1: 50°59.392'N 5°33.765'E @ 11:23:34 UTC, 985 m punt 2: 51°02.874'N 5°15.291'E @ 11:42:04 UTC, 974 m punt 3: 51°30.405'N 6°45.959'E @ 13:04:59 UTC, 879 m punt 4: 51°39.487'N 6°55.360'E @ 13:22:28 UTC, 716 m punt 5: 51°10.494'N 5°35.402'E @ 14:39:44 UTC, 702 m Finish: 50°58.263'N 5°22.295'E @ 14:54:40 UTC, 146 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.8 km 91° @ 73.8 km/h been 2: 22.5 km 287° @ 73.1 km/h been 3: 117.1 km 64° @ 84.8 km/h been 4: 20.0 km 33° @ 68.8 km/h been 5: 107.2 km 240° @ 83.2 km/h been 6: 27.4 km 214° @ 109.9 km/h Afgelegde afstand: 315.1 km Duur: 03:48:03 Gemiddelde snelheid: 82.9 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km Starthoogte: 520.0 m Finishhoogte: 146.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 374 m Totale score afstand: 315.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°02.320'N 5°20.732'E = 342° 7.9 km van vertrek tijd: 11:57:35 UTC alti: 1011 m Finishpunt pos.: 51°24.511'N 6°19.056'E = 53° 81.7 km van vertrek tijd: 13:57:35 UTC alti: 743 m Grootste afstand in 2 uur: 182.3 km Beste snelheid in 2 uur: 91.2 km/h Hoogteverlies: 268 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 260.0 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZONHOVEN 51°00.728'N 5°22.287'E punt 1: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 130.1 km 56° punt 2: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 108.3 km 240° finish: HASSELT KIEWIT 51°00.478'N 5°24.797'E 21.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZONHOVEN @ 11:36:51 UTC, 1081 m punt 1: DORSTEN @ 13:22:29 UTC, 715 m : 129.6 km 73.6 km/h punt 2: BOCHOLT BE @ 14:39:59 UTC, 677 m : 107.3 km 83.0 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 14:52:30 UTC, 356 m : 21.2 km 101.5 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 258.0 km Duur van de proef: 03:15:39 Gemiddelde snelheid: 79.1 km/h Start hoogte: 520 m Hoogte passeren start: 1081 m Hoogte passeren finish: 356 m Hoogteverlies over proef: 164 m Totale score afstand: 258.0 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 22.5 km Been 1: 32.8 km Been 2: 25.1 km Totaal: 80.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:53:55 UTC einde: 14:56:47 UTC duur: 04:02:52 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 371 m @ 13:10:46 UTC hoog punt: 1250 m @ 13:46:17 UTC hoogtewinst: 879 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:24:51 bearing 82.9° Tweede punt: 13:22:32 bearing 62.6° Totale hoek: -20.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3727
| |||||||||||||||||||||