03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-07-2025 -- Michiel VAN DEN BORNE -- 1455,4 punten
![]() ![]()
307 Te kort been: finish punt gecorrigeerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 04/07/2025 Piloot: MICHIEL VAN DEN BORNE Zweefvliegtuig: D-8505 Toestel type: LS 6 Klasse: 15-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: qgo Logger file: 2025-07-04-LXV-QGO-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:10:04 Duurvlucht : 04:05:30 Vrije vlucht : 344.2 km Fasttrack : 111.5 kmh Opgegeven proef: 323.1 km Hoogtewinst : 1327.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.240'N 5°22.129'E tijd: 10:04:01 UTC alti: -38 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.901'N 5°24.607'E = 67° 3.1 km van vertrek tijd: 10:08:35 UTC alti: 571 m Landingspunt pos.: 50°58.233'N 5°22.574'E = 91° 0.5 km van vertrek tijd: 14:14:05 UTC alti: -13 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 04:10:04 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°54.044'N 5°34.135'E @ 10:35:02 UTC, 1527 m punt 1: 51°19.945'N 5°53.842'E @ 11:14:36 UTC, 1141 m punt 2: 51°37.270'N 6°42.637'E @ 11:52:45 UTC, 1395 m punt 3: 52°03.126'N 7°03.550'E @ 12:17:26 UTC, 1019 m punt 4: 51°31.955'N 6°31.941'E @ 13:02:42 UTC, 1150 m punt 5: 51°24.558'N 6°04.078'E @ 13:31:36 UTC, 1387 m Finish: 50°58.213'N 5°22.230'E @ 14:12:08 UTC, 157 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.2 km 25° @ 80.7 km/h been 2: 65.0 km 60° @ 102.2 km/h been 3: 53.6 km 26° @ 130.4 km/h been 4: 68.3 km 212° @ 90.5 km/h been 5: 35.1 km 247° @ 72.8 km/h been 6: 69.0 km 225° @ 102.2 km/h Afgelegde afstand: 344.2 km Duur: 03:37:06 Gemiddelde snelheid: 95.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.1 km Starthoogte: 424.0 m Finishhoogte: 157.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 267 m Totale score afstand: 344.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°55.653'N 5°33.640'E = 110° 14.3 km van vertrek tijd: 10:51:11 UTC alti: 1597 m Finishpunt pos.: 51°38.205'N 6°40.135'E = 50° 117.1 km van vertrek tijd: 12:51:11 UTC alti: 1091 m Grootste afstand in 2 uur: 222.9 km Beste snelheid in 2 uur: 111.5 km/h Hoogteverlies: 506 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 328.1 km GELDIG Te kort been: finish punt gecorrigeerd vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29° punt 2: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 65.0 km 58° punt 3: AHAUS 52°03.190'N 7°03.870'E 50.6 km 26° punt 4: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 68.7 km 212° punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.4 km 243° finish: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215° landing: HASSELT KIEWIT 50°58.922'N 5°26.629'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: ZUTENDAAL KERK @ 10:51:30 UTC, 1555 m punt 1: BERINGE NL @ 11:15:36 UTC, 1016 m : 51.7 km 128.7 km/h punt 2: HUNXE @ 11:53:52 UTC, 1334 m : 64.0 km 100.4 km/h punt 3: AHAUS @ 12:17:24 UTC, 1014 m : 49.6 km 126.6 km/h punt 4: KAMP LINTFORT AERO @ 13:02:43 UTC, 1151 m : 67.7 km 89.7 km/h punt 5: BERINGE NL @ 13:36:13 UTC, 954 m : 45.4 km 81.3 km/h finish: AS @ 14:08:21 UTC, 597 m : 44.6 km 83.3 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 323.1 km Duur van de proef: 03:16:51 Gemiddelde snelheid: 98.5 km/h Start hoogte: 424 m Hoogte passeren start: 1555 m Hoogte passeren finish: 597 m Hoogteverlies over proef: -173 m Totale score afstand: 323.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:08:35 UTC einde: 14:14:05 UTC duur: 04:05:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 424 m @ 10:09:27 UTC hoog punt: 1751 m @ 13:57:04 UTC hoogtewinst: 1327 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 10:35:04 bearing 89.6° Tweede punt: 12:17:32 bearing 53.3° Totale hoek: -36.3° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4957
| |||||||||||||||||||||