03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 1375,0 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/06/2025 Piloot: BERT SR SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KTBY Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq Logger file: 2025-06-29-LXV-6XQ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:06:01 Duurvlucht : 05:00:45 Vrije vlucht : 349.2 km Fasttrack : 87.3 kmh Opgegeven proef: 326.6 km Hoogtewinst : 1199.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.255'N 5°22.785'E tijd: 11:00:48 UTC alti: -59 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.712'N 5°18.416'E = 298° 5.8 km van vertrek tijd: 11:04:38 UTC alti: 504 m Landingspunt pos.: 50°58.228'N 5°22.504'E = 261° 0.3 km van vertrek tijd: 16:06:49 UTC alti: -47 m Afstand take-off tot landing: 0.3 Totale vluchtduur: 05:06:01 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.6 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.495'N 5°16.203'E @ 11:07:39 UTC, 429 m punt 1: 51°00.553'N 5°34.186'E @ 12:00:12 UTC, 1042 m punt 2: 51°12.046'N 5°43.919'E @ 12:11:36 UTC, 725 m punt 3: 51°28.937'N 6°31.465'E @ 12:53:41 UTC, 978 m punt 4: 51°56.059'N 7°12.423'E @ 13:41:45 UTC, 611 m punt 5: 51°45.062'N 7°07.412'E @ 14:06:05 UTC, 1126 m Finish: 50°58.537'N 5°21.413'E @ 16:04:15 UTC, 222 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 21.1 km 85° @ 24.1 km/h been 2: 24.1 km 28° @ 127.1 km/h been 3: 63.5 km 60° @ 90.5 km/h been 4: 69.0 km 43° @ 86.1 km/h been 5: 21.2 km 196° @ 52.2 km/h been 6: 150.3 km 236° @ 76.3 km/h Afgelegde afstand: 349.2 km Duur: 04:56:36 Gemiddelde snelheid: 70.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.0 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.7 km Starthoogte: 386.0 m Finishhoogte: 222.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 164 m Totale score afstand: 349.2 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°54.962'N 5°28.929'E = 130° 9.4 km van vertrek tijd: 11:51:20 UTC alti: 1005 m Finishpunt pos.: 51°53.536'N 7°15.424'E = 51° 166.0 km van vertrek tijd: 13:51:20 UTC alti: 918 m Grootste afstand in 2 uur: 174.5 km Beste snelheid in 2 uur: 87.3 km/h Hoogteverlies: 87 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 329.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: COESFELD 51°56.440'N 7°09.850'E 130.4 km 50° punt 3: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 139.3 km 233° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 11:51:58 UTC, 993 m punt 1: STRAMPROY @ 12:11:02 UTC, 721 m : 32.7 km 103.0 km/h punt 2: COESFELD @ 13:40:26 UTC, 665 m : 129.4 km 86.8 km/h punt 3: BOCHOLT BE @ 15:51:24 UTC, 912 m : 138.3 km 63.3 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 16:06:49 UTC, -47 m : 26.2 km 101.9 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 326.6 km Duur van de proef: 04:14:51 Gemiddelde snelheid: 76.9 km/h Start hoogte: 274 m Hoogte passeren start: 993 m Hoogte passeren finish: -47 m Hoogteverlies over proef: 321 m Totale score afstand: 326.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 20.7 km Been 1: 32.5 km Been 2: 20.7 km Totaal: 74.0 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:06:04 UTC einde: 16:06:49 UTC duur: 05:00:45 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 274 m @ 11:13:17 UTC hoog punt: 1473 m @ 15:24:06 UTC hoogtewinst: 1199 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:51:30 bearing 88.4° Tweede punt: 13:40:29 bearing 57.2° Totale hoek: -31.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 7395
| |||||||||||||||||||||