03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Martijn EERDEKENS -- 949,5 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/06/2025 Piloot: EERDEKENS MARTIJN Zweefvliegtuig: D-6651 Toestel type: LS 3 Klasse: CLUB Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 4sc Logger file: 2025-06-29-NAV-4SC-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 03:18:23 Duurvlucht : 03:14:43 Vrije vlucht : 205.8 km Fasttrack : 81.0 kmh Opgegeven proef: 203.2 km Driehoek : 127.7 km VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.259'N 5°22.799'E tijd: 11:24:11 UTC alti: -64 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.080'N 5°18.112'E = 286° 5.7 km van vertrek tijd: 11:27:51 UTC alti: 592 m Landingspunt pos.: 50°58.235'N 5°22.442'E = 264° 0.4 km van vertrek tijd: 14:42:34 UTC alti: -53 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 03:18:23 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°54.927'N 5°28.110'E @ 11:49:29 UTC, 1039 m punt 1: 51°10.216'N 5°34.939'E @ 12:28:53 UTC, 921 m punt 2: 51°14.216'N 5°53.720'E @ 12:43:09 UTC, 479 m punt 3: 51°30.701'N 6°18.977'E @ 13:15:21 UTC, 872 m punt 4: 51°15.909'N 5°46.372'E @ 13:52:41 UTC, 590 m punt 5: 51°11.917'N 5°15.303'E @ 14:26:37 UTC, 1052 m Finish: 50°58.306'N 5°24.065'E @ 14:39:56 UTC, 152 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 29.5 km 16° @ 44.8 km/h been 2: 23.1 km 71° @ 97.1 km/h been 3: 42.3 km 44° @ 78.9 km/h been 4: 46.7 km 234° @ 75.1 km/h been 5: 36.9 km 259° @ 65.3 km/h been 6: 27.2 km 158° @ 122.7 km/h Afgelegde afstand: 205.8 km Duur: 02:50:27 Gemiddelde snelheid: 72.4 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.8 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km Starthoogte: 489.0 m Finishhoogte: 152.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 337 m Totale score afstand: 205.8 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°57.750'N 5°23.861'E = 127° 1.6 km van vertrek tijd: 12:12:20 UTC alti: 956 m Finishpunt pos.: 51°13.241'N 5°26.732'E = 9° 28.2 km van vertrek tijd: 14:12:21 UTC alti: 409 m Grootste afstand in 2 uur: 162.0 km Beste snelheid in 2 uur: 81.0 km/h Hoogteverlies: 547 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 208.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 26.7 km 32° punt 2: GELDEREN 51°30.830'N 6°19.120'E 64.0 km 53° punt 3: WEERT AFRIT 51°16.710'N 5°44.310'E 48.1 km 237° punt 4: LOMMEL WIND 51°11.903'N 5°14.976'E 35.3 km 256° punt 5: HOEVEN-EKSEL 51°10.595'N 5°24.172'E 11.0 km 103° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 23.1 km 185° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: HASSELT KIEWIT @ 12:10:56 UTC, 968 m punt 1: BOCHOLT BE @ 12:28:52 UTC, 922 m : 26.2 km 87.6 km/h punt 2: GELDEREN @ 13:15:21 UTC, 872 m : 63.0 km 81.4 km/h punt 3: WEERT AFRIT @ 13:52:25 UTC, 573 m : 47.1 km 76.3 km/h punt 4: LOMMEL WIND @ 14:26:38 UTC, 1048 m : 34.3 km 60.1 km/h punt 5: HOEVEN-EKSEL @ 14:31:30 UTC, 1031 m : 10.0 km 123.1 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 14:42:34 UTC, -53 m : 22.6 km 122.3 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 203.2 km Duur van de proef: 02:31:38 Gemiddelde snelheid: 80.4 km/h Start hoogte: 489 m Hoogte passeren start: 968 m Hoogte passeren finish: -53 m Hoogteverlies over proef: 542 m Totale score afstand: 203.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 56.2 km Been 1: 35.8 km Been 2: 35.8 km Totaal: 127.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:27:51 UTC einde: 14:42:34 UTC duur: 03:14:43 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 334 m @ 13:49:39 UTC hoog punt: 1306 m @ 14:23:23 UTC hoogtewinst: 972 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:47:23 bearing 88.4° Tweede punt: 14:26:36 bearing 58.2° Totale hoek: -30.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3166
| |||||||||||||||||||||