CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef30-06-2025 -- Bert Sr. SCHMELZER -- 870,0 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 30/06/2025
Piloot: BERT SR SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KTBY
Toestel type: VENTUS 2CXT Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6xq
Logger file: 2025-06-30-LXV-6XQ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:35:18
Duurvlucht : 03:29:55
Vrije vlucht : 224.6 km
Fasttrack : 86.0 kmh
Driehoek : 150.6 km
Hoogtewinst : 1075.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.228'N 5°22.101'E
tijd: 11:28:36 UTC
alti: -16 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.276'N 5°27.798'E = 74° 6.9 km van vertrek
tijd: 11:32:33 UTC
alti: 544 m
Landingspunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.620'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:03:54 UTC
alti: 2 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:35:18
Motorgebruik
aantal keren: 1
totale motortijd: 0.6 min
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°56.215'N 5°29.925'E @ 11:54:10 UTC, 1148 m
punt 1: 51°16.333'N 5°42.844'E @ 12:49:21 UTC, 1018 m
punt 2: 51°23.514'N 6°07.278'E @ 13:24:49 UTC, 1223 m
punt 3: 51°02.073'N 6°15.138'E @ 13:52:58 UTC, 812 m
punt 4: 51°23.134'N 6°07.946'E @ 14:19:24 UTC, 1188 m
punt 5: 51°18.060'N 5°49.466'E @ 14:34:20 UTC, 1269 m
Finish: 50°58.241'N 5°21.919'E @ 15:03:21 UTC, 52 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 40.2 km 22° @ 43.7 km/h
been 2: 31.4 km 65° @ 53.0 km/h
been 3: 40.8 km 167° @ 87.0 km/h
been 4: 39.9 km 348° @ 90.7 km/h
been 5: 23.4 km 246° @ 94.1 km/h
been 6: 48.8 km 221° @ 100.9 km/h
Afgelegde afstand: 224.6 km
Duur: 03:09:11
Gemiddelde snelheid: 71.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 9.9 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km
Starthoogte: 459.0 m
Finishhoogte: 52.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 407 m
Totale score afstand: 224.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°19.987'N 5°52.721'E = 41° 53.9 km van vertrek
tijd: 13:03:53 UTC
alti: 889 m
Finishpunt
pos.: 50°58.234'N 5°22.620'E = 89° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:03:54 UTC
alti: 2 m
Grootste afstand in 2 uur: 172.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 86.0 km/h
Hoogteverlies: 887 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 261.1 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: MEIJEL 51°20.650'N 5°53.180'E 50.9 km 25°
punt 2: VENLO BRUG 51°23.830'N 6°09.340'E 19.7 km 72°
punt 3: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 63.1 km 169°
punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 56.7 km 346°
punt 5: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 241°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 22.9 km 206°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 51.3 km
Been 1: 42.2 km
Been 2: 57.1 km
Totaal: 150.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:33:59 UTC
einde: 15:03:54 UTC
duur: 03:29:55
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 459 m @ 11:34:19 UTC
hoog punt: 1534 m @ 14:14:53 UTC
hoogtewinst: 1075 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:56:51 bearing 86.9°
Tweede punt: 12:54:39 bearing 62.6°
Totale hoek: -24.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3325
| |||||||||||||||||||||