CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-06-2025 -- Thomas DE BRUYN -- 2088,5 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 19/06/2025
Piloot: THOMAS DE BRUYN
Zweefvliegtuig: OO-YBL
Toestel type: LS 4B 15M Klasse: NKN
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: ceu
Logger file: 2025-06-19-NAV-CEU-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:49:55
Duurvlucht : 06:47:06
Vrije vlucht : 515.0 km
Fasttrack : 95.0 kmh
Opgegeven proef: 434.4 km
Driehoek : 381.5 km
Hoogtewinst : 1188.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 49°23.435'N 14°42.486'E
tijd: 09:12:56 UTC
alti: 347 m
Ontkoppelpunt
pos.: 49°22.177'N 14°40.676'E = 223° 3.2 km van vertrek
tijd: 09:15:44 UTC
alti: 977 m
Landingspunt
pos.: 49°23.627'N 14°41.871'E = 296° 0.8 km van vertrek
tijd: 16:02:51 UTC
alti: 352 m
Afstand take-off tot landing: 0.8
Totale vluchtduur: 06:49:55
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 49°19.866'N 14°41.742'E @ 09:27:37 UTC, 1453 m
punt 1: 49°24.224'N 14°21.496'E @ 09:43:34 UTC, 1302 m
punt 2: 49°19.597'N 14°59.228'E @ 10:07:26 UTC, 1395 m
punt 3: 49°56.861'N 12°29.154'E @ 12:53:28 UTC, 1188 m
punt 4: 49°39.319'N 12°17.855'E @ 13:25:34 UTC, 1249 m
punt 5: 49°14.715'N 14°52.881'E @ 15:48:13 UTC, 1237 m
Finish: 49°23.625'N 14°41.879'E @ 16:02:50 UTC, 353 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 25.8 km 288° @ 97.1 km/h
been 2: 46.5 km 100° @ 116.8 km/h
been 3: 193.4 km 292° @ 69.9 km/h
been 4: 35.2 km 203° @ 65.9 km/h
been 5: 192.8 km 103° @ 81.1 km/h
been 6: 21.2 km 321° @ 87.1 km/h
Afgelegde afstand: 515.0 km
Duur: 06:35:13
Gemiddelde snelheid: 78.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.7 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km
Starthoogte: 815.0 m
Finishhoogte: 353.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 462 m
Totale score afstand: 515.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 49°42.385'N 12°22.504'E = 283° 172.4 km van vertrek
tijd: 13:22:10 UTC
alti: 1518 m
Finishpunt
pos.: 49°11.068'N 14°41.939'E = 182° 22.9 km van vertrek
tijd: 15:22:10 UTC
alti: 1204 m
Grootste afstand in 2 uur: 189.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 95.0 km/h
Hoogteverlies: 314 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 439.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 002SPZELEC 49°18.967'N 14°38.650'E
punt 1: 095CUPRINA 49°57.117'N 12°29.133'E 171.2 km 295°
punt 2: 126ERPETSHOF 49°39.333'N 12°17.500'E 35.8 km 203°
punt 3: 385NYRSKO 49°15.633'N 13°08.733'E 75.9 km 125°
punt 4: 594VIMPERK 49°03.133'N 13°46.483'E 51.4 km 117°
punt 5: 084CERVENA 49°14.817'N 14°53.167'E 83.9 km 75°
finish: 001SPTABOR 49°23.650'N 14°42.167'E 21.1 km 321°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: 002SPZELEC @ 10:28:28 UTC, 1427 m
punt 1: 095CUPRINA @ 12:53:26 UTC, 1185 m : 170.7 km 70.7 km/h
punt 2: 126ERPETSHOF @ 13:25:31 UTC, 1242 m : 34.8 km 65.1 km/h
punt 3: 385NYRSKO @ 14:03:09 UTC, 1125 m : 74.9 km 119.4 km/h
punt 4: 594VIMPERK @ 14:39:24 UTC, 1622 m : 50.4 km 83.4 km/h
punt 5: 084CERVENA @ 15:48:17 UTC, 1228 m : 82.9 km 72.2 km/h
finish: 001SPTABOR @ 16:02:39 UTC, 350 m : 20.6 km 86.1 km/h
Proef GELUKT
Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan
Afgelegde afstand: 434.4 km
Duur van de proef: 05:34:11
Gemiddelde snelheid: 78.0 km/h
Start hoogte: 815 m
Hoogte passeren start: 1427 m
Hoogte passeren finish: 350 m
Hoogteverlies over proef: 465 m
Totale score afstand: 434.4 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 167.8 km
Been 1: 106.8 km
Been 2: 106.8 km
Totaal: 381.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:15:44 UTC
einde: 16:02:50 UTC
duur: 06:47:06
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 815 m @ 09:19:52 UTC
hoog punt: 2003 m @ 13:52:39 UTC
hoogtewinst: 1188 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 6236
| |||||||||||||||||||||