03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef19-06-2025 -- Thomas DE BRUYN -- 2088,5 punten
![]() ![]()
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 19/06/2025 Piloot: THOMAS DE BRUYN Zweefvliegtuig: OO-YBL Toestel type: LS 4B 15M Klasse: NKN Logger type: Naviter d.o.o. s/n: ceu Logger file: 2025-06-19-NAV-CEU-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:49:55 Duurvlucht : 06:47:06 Vrije vlucht : 515.0 km Fasttrack : 95.0 kmh Opgegeven proef: 434.4 km Driehoek : 381.5 km Hoogtewinst : 1188.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 49°23.435'N 14°42.486'E tijd: 09:12:56 UTC alti: 347 m Ontkoppelpunt pos.: 49°22.177'N 14°40.676'E = 223° 3.2 km van vertrek tijd: 09:15:44 UTC alti: 977 m Landingspunt pos.: 49°23.627'N 14°41.871'E = 296° 0.8 km van vertrek tijd: 16:02:51 UTC alti: 352 m Afstand take-off tot landing: 0.8 Totale vluchtduur: 06:49:55 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 49°19.866'N 14°41.742'E @ 09:27:37 UTC, 1453 m punt 1: 49°24.224'N 14°21.496'E @ 09:43:34 UTC, 1302 m punt 2: 49°19.597'N 14°59.228'E @ 10:07:26 UTC, 1395 m punt 3: 49°56.861'N 12°29.154'E @ 12:53:28 UTC, 1188 m punt 4: 49°39.319'N 12°17.855'E @ 13:25:34 UTC, 1249 m punt 5: 49°14.715'N 14°52.881'E @ 15:48:13 UTC, 1237 m Finish: 49°23.625'N 14°41.879'E @ 16:02:50 UTC, 353 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 25.8 km 288° @ 97.1 km/h been 2: 46.5 km 100° @ 116.8 km/h been 3: 193.4 km 292° @ 69.9 km/h been 4: 35.2 km 203° @ 65.9 km/h been 5: 192.8 km 103° @ 81.1 km/h been 6: 21.2 km 321° @ 87.1 km/h Afgelegde afstand: 515.0 km Duur: 06:35:13 Gemiddelde snelheid: 78.2 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.7 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.8 km Starthoogte: 815.0 m Finishhoogte: 353.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 462 m Totale score afstand: 515.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 49°42.385'N 12°22.504'E = 283° 172.4 km van vertrek tijd: 13:22:10 UTC alti: 1518 m Finishpunt pos.: 49°11.068'N 14°41.939'E = 182° 22.9 km van vertrek tijd: 15:22:10 UTC alti: 1204 m Grootste afstand in 2 uur: 189.9 km Beste snelheid in 2 uur: 95.0 km/h Hoogteverlies: 314 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 439.4 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: 002SPZELEC 49°18.967'N 14°38.650'E punt 1: 095CUPRINA 49°57.117'N 12°29.133'E 171.2 km 295° punt 2: 126ERPETSHOF 49°39.333'N 12°17.500'E 35.8 km 203° punt 3: 385NYRSKO 49°15.633'N 13°08.733'E 75.9 km 125° punt 4: 594VIMPERK 49°03.133'N 13°46.483'E 51.4 km 117° punt 5: 084CERVENA 49°14.817'N 14°53.167'E 83.9 km 75° finish: 001SPTABOR 49°23.650'N 14°42.167'E 21.1 km 321° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: 002SPZELEC @ 10:28:28 UTC, 1427 m punt 1: 095CUPRINA @ 12:53:26 UTC, 1185 m : 170.7 km 70.7 km/h punt 2: 126ERPETSHOF @ 13:25:31 UTC, 1242 m : 34.8 km 65.1 km/h punt 3: 385NYRSKO @ 14:03:09 UTC, 1125 m : 74.9 km 119.4 km/h punt 4: 594VIMPERK @ 14:39:24 UTC, 1622 m : 50.4 km 83.4 km/h punt 5: 084CERVENA @ 15:48:17 UTC, 1228 m : 82.9 km 72.2 km/h finish: 001SPTABOR @ 16:02:39 UTC, 350 m : 20.6 km 86.1 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 434.4 km Duur van de proef: 05:34:11 Gemiddelde snelheid: 78.0 km/h Start hoogte: 815 m Hoogte passeren start: 1427 m Hoogte passeren finish: 350 m Hoogteverlies over proef: 465 m Totale score afstand: 434.4 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 167.8 km Been 1: 106.8 km Been 2: 106.8 km Totaal: 381.5 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 09:15:44 UTC einde: 16:02:50 UTC duur: 06:47:06 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 815 m @ 09:19:52 UTC hoog punt: 2003 m @ 13:52:39 UTC hoogtewinst: 1188 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 5291
| |||||||||||||||||||||