CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-07-2025 -- Tom CONINGS -- 1461,6 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/07/2025
Piloot: TOM CONINGS
Zweefvliegtuig: D-7940
Toestel type: LS 8 Klasse: STANDARD
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8i2
Logger file: 2025-07-01-LXV-8I2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:05:10
Duurvlucht : 04:00:36
Vrije vlucht : 323.3 km
Fasttrack : 115.9 kmh
Driehoek : 219.3 km
Hoogtewinst : 1941.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.238'N 5°22.205'E
tijd: 10:41:58 UTC
alti: 8 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.464'N 5°28.318'E = 87° 7.1 km van vertrek
tijd: 10:46:32 UTC
alti: 618 m
Landingspunt
pos.: 50°58.242'N 5°22.582'E = 89° 0.4 km van vertrek
tijd: 14:47:08 UTC
alti: 20 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 04:05:10
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°54.395'N 5°34.486'E @ 11:28:25 UTC, 1544 m
punt 1: 51°20.838'N 5°56.995'E @ 12:13:24 UTC, 1191 m
punt 2: 51°15.222'N 6°11.735'E @ 12:29:31 UTC, 1063 m
punt 3: 50°30.896'N 6°29.247'E @ 13:26:40 UTC, 2524 m
punt 4: 50°40.819'N 6°18.123'E @ 13:34:49 UTC, 2025 m
punt 5: 51°19.964'N 6°07.763'E @ 14:07:58 UTC, 1801 m
Finish: 50°58.310'N 5°22.019'E @ 14:45:47 UTC, 109 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 55.6 km 28° @ 74.2 km/h
been 2: 20.0 km 121° @ 74.6 km/h
been 3: 84.7 km 166° @ 88.9 km/h
been 4: 22.6 km 325° @ 166.4 km/h
been 5: 73.6 km 351° @ 133.2 km/h
been 6: 66.8 km 233° @ 105.9 km/h
Afgelegde afstand: 323.3 km
Duur: 03:17:22
Gemiddelde snelheid: 98.3 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 16.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 618.0 m
Finishhoogte: 109.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 509 m
Totale score afstand: 323.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°05.949'N 6°13.071'E = 76° 61.2 km van vertrek
tijd: 12:46:06 UTC
alti: 1817 m
Finishpunt
pos.: 50°58.273'N 5°22.934'E = 86° 0.9 km van vertrek
tijd: 14:46:06 UTC
alti: 77 m
Grootste afstand in 2 uur: 231.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 115.9 km/h
Hoogteverlies: 1740 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 326.7 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 13.4 km 92°
punt 3: SCHLEIDEN 50°31.090'N 6°28.310'E 93.9 km 165°
punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 93.9 km 346°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 13.4 km 272°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 61.4 km
Been 1: 86.9 km
Been 2: 71.0 km
Totaal: 219.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:46:32 UTC
einde: 14:47:08 UTC
duur: 04:00:36
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 618 m @ 10:46:32 UTC
hoog punt: 2559 m @ 13:26:55 UTC
hoogtewinst: 1941 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:13:24 bearing 63.6°
Tweede punt: 13:24:25 bearing 106.2°
Totale hoek: 42.6°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3173
| |||||||||||||||||||||