CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Erwin HUYBENS -- 493,9 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 29/06/2025
Piloot: ERWIN HUYBENS
Zweefvliegtuig: D-6925
Toestel type: ASW 19 Klasse: CLUB
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: jfu
Logger file: 2025-06-29-LXV-JFU-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 800
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:59:14
Duurvlucht : 02:55:13
Vrije vlucht : 124.7 km
Fasttrack : 49.2 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.963'N 4°57.643'E
tijd: 11:45:59 UTC
alti: -15 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°45.089'N 4°52.679'E = 239° 6.8 km van vertrek
tijd: 11:50:00 UTC
alti: 506 m
Landingspunt
pos.: 50°47.116'N 4°57.392'E = 314° 0.4 km van vertrek
tijd: 14:45:13 UTC
alti: -8 m
Afstand take-off tot landing: 0.4
Totale vluchtduur: 02:59:14
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°45.128'N 4°52.637'E @ 11:50:03 UTC, 525 m
punt 1: 50°51.631'N 5°14.719'E @ 12:23:44 UTC, 957 m
punt 2: 51°02.014'N 5°19.451'E @ 13:01:03 UTC, 1121 m
punt 3: 50°47.012'N 5°02.374'E @ 13:38:27 UTC, 1078 m
punt 4: 50°36.251'N 5°01.000'E @ 14:04:12 UTC, 1032 m
Finish: 50°47.761'N 4°57.533'E @ 14:39:55 UTC, 355 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 28.6 km 65° @ 51.0 km/h
been 2: 20.0 km 16° @ 32.2 km/h
been 3: 34.3 km 216° @ 55.0 km/h
been 4: 20.0 km 185° @ 46.6 km/h
been 5: 21.7 km 349° @ 36.5 km/h
Afgelegde afstand: 124.7 km
Duur: 02:49:52
Gemiddelde snelheid: 44.0 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.5 km
Starthoogte: 506.0 m
Finishhoogte: 355.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 151 m
Totale score afstand: 124.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°44.648'N 4°54.432'E = 221° 5.7 km van vertrek
tijd: 12:00:23 UTC
alti: 1032 m
Finishpunt
pos.: 50°37.938'N 5°00.478'E = 169° 17.1 km van vertrek
tijd: 14:00:23 UTC
alti: 1026 m
Grootste afstand in 2 uur: 98.4 km
Beste snelheid in 2 uur: 49.2 km/h
Hoogteverlies: 6 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 264.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E
punt 1: SEDAN 49°41.550'N 4°55.750'E 121.3 km 181°
punt 2: ST. HUBERT-MIL 50°02.050'N 5°26.450'E 52.9 km 44°
finish: GOETSENHOVEN 50°46.950'N 4°57.450'E 90.1 km 338°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: GOETSENHOVEN @ 13:02:47 UTC, 1147 m
punt 1: SEDAN niet gerond
afbreekpunt: 50°36.251'N 5°01.000'E @ 14:04:12 UTC, 1032 m : 19.7 km 19.2 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 19.7 km
Duur van de proef: 01:01:25
Gemiddelde snelheid: 19.2 km/h
Start hoogte: 506 m
Hoogte passeren start: 1147 m
Hoogte aan break-punt: 1032 m
Hoogteverlies over proef: -526 m
Totale score afstand: 19.7 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 27.7 km
Been 1: 18.8 km
Been 2: 20.7 km
Totaal: 67.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:50:00 UTC
einde: 14:45:13 UTC
duur: 02:55:13
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 506 m @ 11:50:00 UTC
hoog punt: 1265 m @ 13:56:23 UTC
hoogtewinst: 759 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:58:32 bearing 74.5°
Tweede punt: 14:04:15 bearing 131.3°
Totale hoek: 56.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 8858
| |||||||||||||||||||||