CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2025 -- Tijl SCHMELZER -- 1877,1 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/07/2025
Piloot: TIJL SCHMELZER
Zweefvliegtuig: DKHBT
Toestel type: VENTUS3T18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6q2
Logger file: 2025-07-03-LXV-6Q2-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:37:03
Duurvlucht : 05:33:22
Vrije vlucht : 537.4 km
Fasttrack : 124.4 kmh
Driehoek : 411.4 km
Hoogtewinst : 1176.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.268'N 5°22.784'E
tijd: 09:35:17 UTC
alti: -82 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°57.920'N 5°19.618'E = 260° 3.8 km van vertrek
tijd: 09:38:58 UTC
alti: 510 m
Landingspunt
pos.: 50°58.242'N 5°22.632'E = 255° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:12:20 UTC
alti: -76 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 05:37:03
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.013'N 5°19.529'E @ 09:39:06 UTC, 511 m
punt 1: 50°54.655'N 5°36.677'E @ 10:09:41 UTC, 975 m
punt 2: 51°19.739'N 5°53.813'E @ 10:56:50 UTC, 858 m
punt 3: 51°38.492'N 6°44.278'E @ 11:37:28 UTC, 1030 m
punt 4: 51°54.835'N 5°29.532'E @ 12:35:12 UTC, 596 m
punt 5: 51°54.420'N 7°24.039'E @ 13:37:31 UTC, 1355 m
Finish: 50°58.543'N 5°22.073'E @ 15:11:05 UTC, 186 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 21.0 km 107° @ 41.3 km/h
been 2: 50.6 km 23° @ 64.4 km/h
been 3: 68.0 km 59° @ 100.4 km/h
been 4: 91.2 km 290° @ 94.7 km/h
been 5: 131.3 km 90° @ 126.4 km/h
been 6: 175.2 km 234° @ 112.4 km/h
Afgelegde afstand: 537.4 km
Duur: 05:31:59
Gemiddelde snelheid: 97.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Starthoogte: 510.0 m
Finishhoogte: 186.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 324 m
Totale score afstand: 537.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°56.002'N 5°31.455'E = 5° 107.5 km van vertrek
tijd: 12:38:56 UTC
alti: 920 m
Finishpunt
pos.: 51°20.225'N 5°56.144'E = 43° 56.3 km van vertrek
tijd: 14:38:56 UTC
alti: 552 m
Grootste afstand in 2 uur: 248.8 km
Beste snelheid in 2 uur: 124.4 km/h
Hoogteverlies: 368 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 519.9 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 65.0 km 58°
punt 3: TIEL 51°54.850'N 5°29.250'E 91.6 km 290°
punt 4: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 132.0 km 90°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 119.4 km 239°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 115.2 km
Been 1: 127.8 km
Been 2: 168.4 km
Totaal: 411.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:38:58 UTC
einde: 15:12:20 UTC
duur: 05:33:22
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 416 m @ 09:39:34 UTC
hoog punt: 1592 m @ 13:45:32 UTC
hoogtewinst: 1176 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 09:56:27 bearing 89.2°
Tweede punt: 12:35:18 bearing 31.4°
Totale hoek: -57.8°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 4372
| |||||||||||||||||||||