03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2025 -- Thomas VAN ERCK & DIRK HAMERLYNCK -- 3143,1 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 03/07/2025 Piloot: THOMAS VAN ERCK Zweefvliegtuig: D-KIDX Toestel type: NIMBUS 4DM Klasse: OPEN Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 8cf Logger file: 2025-07-03-LXV-8CF-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 09:20:48 Duurvlucht : 09:13:30 Vrije vlucht : 835.3 km Fasttrack : 109.2 kmh Opgegeven proef: 773.2 km Driehoek : 612.4 km Hoogtewinst : 1569.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBWE Weelde BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 51°23.937'N 4°58.593'E tijd: 08:23:17 UTC alti: -90 m Ontkoppelpunt pos.: 51°22.840'N 4°55.566'E = 240° 4.0 km van vertrek tijd: 08:30:35 UTC alti: 535 m Landingspunt pos.: 51°23.914'N 4°58.489'E = 250° 0.1 km van vertrek tijd: 17:44:05 UTC alti: -88 m Afstand take-off tot landing: 0.1 Totale vluchtduur: 09:20:48 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 7.3 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 51°22.622'N 4°55.579'E @ 08:30:48 UTC, 510 m punt 1: 51°58.818'N 7°47.539'E @ 11:02:07 UTC, 836 m punt 2: 50°44.665'N 9°14.948'E @ 12:35:57 UTC, 1451 m punt 3: 51°58.887'N 7°47.167'E @ 14:16:12 UTC, 817 m punt 4: 51°11.150'N 5°14.109'E @ 16:34:27 UTC, 1328 m punt 5: 51°29.459'N 4°46.184'E @ 17:01:14 UTC, 1030 m Finish: 51°11.959'N 5°05.248'E @ 17:32:48 UTC, 1199 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 209.3 km 70° @ 83.0 km/h been 2: 170.9 km 143° @ 109.3 km/h been 3: 171.2 km 324° @ 102.5 km/h been 4: 197.7 km 244° @ 85.8 km/h been 5: 47.0 km 317° @ 105.2 km/h been 6: 39.3 km 146° @ 74.7 km/h Afgelegde afstand: 835.3 km Duur: 09:02:00 Gemiddelde snelheid: 92.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 23.5 km Starthoogte: 535.0 m Finishhoogte: 1199.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -664 m Totale score afstand: 835.3 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°57.091'N 7°54.102'E = 72° 211.5 km van vertrek tijd: 11:09:40 UTC alti: 1308 m Finishpunt pos.: 51°10.378'N 8°52.067'E = 94° 272.6 km van vertrek tijd: 13:09:41 UTC alti: 1544 m Grootste afstand in 2 uur: 218.5 km Beste snelheid in 2 uur: 109.2 km/h Hoogteverlies: -236 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 773.2 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E punt 1: NEDERWEERT 51°16.580'N 5°45.790'E 57.1 km 104° punt 2: TELGTE 51°58.800'N 7°47.100'E 160.4 km 60° punt 3: ALSFELD 50°44.930'N 9°14.930'E 170.7 km 143° punt 4: TELGTE 51°58.800'N 7°47.100'E 170.7 km 324° punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 146.1 km 241° finish: WEELDE AERO 51°24.050'N 4°58.130'E 68.2 km 276° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: WEELDE AERO @ 08:34:05 UTC, 373 m punt 1: NEDERWEERT @ 09:18:53 UTC, 819 m : 57.1 km 76.4 km/h punt 2: TELGTE @ 11:01:56 UTC, 875 m : 160.4 km 93.4 km/h punt 3: ALSFELD @ 12:35:53 UTC, 1463 m : 170.7 km 109.0 km/h punt 4: TELGTE @ 14:16:13 UTC, 815 m : 170.7 km 102.1 km/h punt 5: BERINGE NL @ 15:56:19 UTC, 1118 m : 146.1 km 87.5 km/h finish: WEELDE AERO @ 16:52:00 UTC, 924 m : 68.2 km 73.5 km/h Proef GELUKT Afgelegde afstand: 773.2 km Duur van de proef: 08:17:55 Gemiddelde snelheid: 93.2 km/h Start hoogte: 335 m Hoogte passeren start: 373 m Hoogte passeren finish: 924 m Hoogteverlies over proef: -589 m Totale score afstand: 773.2 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 175.5 km Been 1: 171.5 km Been 2: 265.5 km Totaal: 612.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 08:30:35 UTC einde: 17:44:05 UTC duur: 09:13:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 335 m @ 08:32:35 UTC hoog punt: 1904 m @ 12:58:46 UTC hoogtewinst: 1569 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:36:01 bearing 91.1° Tweede punt: 17:01:20 bearing 16.7° Totale hoek: -74.4° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 20014
| |||||||||||||||||||||