03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-07-2025 -- Bertrand DEWIT -- 263,2 punten
![]() ![]()
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 20/07/2025 Piloot: BERTRAND DEWIT Zweefvliegtuig: OO-KUL Toestel type: JEANS CS Klasse: CLUB Logger type: Flarm s/n: r1a Logger file: 2025-07-20-FLA-R1A-01.IGC Motor detectie: Geen SAMENVATTING Vluchttijd : 03:00:55 Duurvlucht : 02:57:54 Hoogtewinst : 1224.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE Vertrekpunt pos.: 48°17.689'N 3°14.609'E tijd: 14:51:55 UTC alti: 159 m Ontkoppelpunt pos.: 48°17.689'N 3°14.609'E = -nan° 0.0 km van vertrek tijd: 14:51:55 UTC alti: 159 m Landingspunt pos.: 48°17.383'N 3°14.952'E = 143° 0.7 km van vertrek tijd: 17:52:50 UTC alti: 158 m Afstand take-off tot landing: 0.7 Totale vluchtduur: 03:00:55 OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 44.1 km GELDIG vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E start: LFGO 48°17.500'N 3°14.707'E punt 1: LF8954 48°15.917'N 3°24.717'E 12.7 km 103° punt 2: BRY 48°24.420'N 3°17.687'E 18.0 km 331° finish: LFGO 48°17.500'N 3°14.707'E 13.3 km 196° landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: LFGO @ 17:28:19 UTC, 1412 m punt 1: LF8954 niet gerond afbreekpunt: 48°16.502'N 3°20.711'E @ 17:37:29 UTC, 968 m : 7.7 km 50.1 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 7.7 km Duur van de proef: 00:09:10 Gemiddelde snelheid: 50.1 km/h Start hoogte: 589 m Hoogte passeren start: 1412 m Hoogte aan break-punt: 968 m Hoogteverlies over proef: -379 m Totale score afstand: 7.7 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 14:54:56 UTC einde: 17:52:50 UTC duur: 02:57:54 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 589 m @ 15:05:38 UTC hoog punt: 1813 m @ 16:37:49 UTC hoogtewinst: 1224 m MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Geen ENL signaal, scoring geforceerd Rekentijd 486
| |||||||||||||||||||||