CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef20-07-2025 -- Bertrand DEWIT -- 263,2 punten
127 Geen ENL signaal, scoring geforceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 20/07/2025
Piloot: BERTRAND DEWIT
Zweefvliegtuig: OO-KUL
Toestel type: JEANS CS Klasse: CLUB
Logger type: Flarm s/n: r1a
Logger file: 2025-07-20-FLA-R1A-01.IGC
Motor detectie: Geen
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:00:55
Duurvlucht : 02:57:54
Hoogtewinst : 1224.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFGO Pont-s-Yonne BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.609'E
tijd: 14:51:55 UTC
alti: 159 m
Ontkoppelpunt
pos.: 48°17.689'N 3°14.609'E = -nan° 0.0 km van vertrek
tijd: 14:51:55 UTC
alti: 159 m
Landingspunt
pos.: 48°17.383'N 3°14.952'E = 143° 0.7 km van vertrek
tijd: 17:52:50 UTC
alti: 158 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 03:00:55
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 44.1 km GELDIG
vertrek: T 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LFGO 48°17.500'N 3°14.707'E
punt 1: LF8954 48°15.917'N 3°24.717'E 12.7 km 103°
punt 2: BRY 48°24.420'N 3°17.687'E 18.0 km 331°
finish: LFGO 48°17.500'N 3°14.707'E 13.3 km 196°
landing: L 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: LFGO @ 17:28:19 UTC, 1412 m
punt 1: LF8954 niet gerond
afbreekpunt: 48°16.502'N 3°20.711'E @ 17:37:29 UTC, 968 m : 7.7 km 50.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 7.7 km
Duur van de proef: 00:09:10
Gemiddelde snelheid: 50.1 km/h
Start hoogte: 589 m
Hoogte passeren start: 1412 m
Hoogte aan break-punt: 968 m
Hoogteverlies over proef: -379 m
Totale score afstand: 7.7 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 14:54:56 UTC
einde: 17:52:50 UTC
duur: 02:57:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 589 m @ 15:05:38 UTC
hoog punt: 1813 m @ 16:37:49 UTC
hoogtewinst: 1224 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Geen ENL signaal, scoring geforceerd
Rekentijd 486
| |||||||||||||||||||||