CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef01-07-2025 -- Bart LEYSEN -- 1235,3 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 01/07/2025
Piloot: BART LEYSEN
Zweefvliegtuig: D-4115
Toestel type: VENTUS 2A Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: a47
Logger file: 2025-07-01-LXV-A47-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 04:09:28
Duurvlucht : 04:05:35
Vrije vlucht : 323.1 km
Fasttrack : 121.3 kmh
Driehoek : 230.5 km
Hoogtewinst : 1909.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.232'N 5°22.132'E
tijd: 10:31:20 UTC
alti: 10 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.830'N 5°27.376'E = 80° 6.2 km van vertrek
tijd: 10:35:13 UTC
alti: 543 m
Landingspunt
pos.: 50°58.243'N 5°22.693'E = 88° 0.7 km van vertrek
tijd: 14:40:48 UTC
alti: 22 m
Afstand take-off tot landing: 0.7
Totale vluchtduur: 04:09:28
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°55.600'N 5°30.328'E @ 11:51:14 UTC, 1566 m
punt 1: 51°17.506'N 5°53.225'E @ 12:19:09 UTC, 1587 m
punt 2: 51°19.874'N 6°10.104'E @ 12:31:08 UTC, 1585 m
punt 3: 50°31.163'N 6°28.096'E @ 13:19:12 UTC, 1771 m
punt 4: 51°20.079'N 6°07.738'E @ 14:04:33 UTC, 1741 m
punt 5: 51°15.749'N 5°51.907'E @ 14:16:16 UTC, 1650 m
Finish: 50°58.311'N 5°21.745'E @ 14:38:35 UTC, 119 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 48.6 km 33° @ 104.5 km/h
been 2: 20.1 km 77° @ 100.6 km/h
been 3: 92.7 km 167° @ 115.8 km/h
been 4: 93.8 km 345° @ 124.1 km/h
been 5: 20.1 km 246° @ 102.8 km/h
been 6: 47.8 km 228° @ 128.5 km/h
Afgelegde afstand: 323.1 km
Duur: 02:47:21
Gemiddelde snelheid: 115.8 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 10.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 540.0 m
Finishhoogte: 119.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 421 m
Totale score afstand: 323.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°15.321'N 6°11.706'E = 61° 66.0 km van vertrek
tijd: 12:37:06 UTC
alti: 1800 m
Finishpunt
pos.: 50°59.042'N 5°24.509'E = 62° 3.2 km van vertrek
tijd: 14:37:06 UTC
alti: 391 m
Grootste afstand in 2 uur: 242.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 121.3 km/h
Hoogteverlies: 1409 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 326.7 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 13.4 km 92°
punt 3: SCHLEIDEN 50°31.090'N 6°28.310'E 93.9 km 165°
punt 4: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 93.9 km 346°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 13.4 km 272°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 64.5 km
Been 1: 87.0 km
Been 2: 79.0 km
Totaal: 230.5 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:35:13 UTC
einde: 14:40:48 UTC
duur: 04:05:35
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 540 m @ 10:35:18 UTC
hoog punt: 2449 m @ 13:37:53 UTC
hoogtewinst: 1909 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 13:18:39 bearing 106.3°
Tweede punt: 14:09:07 bearing 64.0°
Totale hoek: -42.3°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3342
| |||||||||||||||||||||