CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef28-06-2025 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1315,4 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 28/06/2025
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2025-06-28-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:42:54
Duurvlucht : 05:39:02
Vrije vlucht : 365.4 km
Fasttrack : 85.0 kmh
Driehoek : 257.6 km
Hoogtewinst : 1299.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.253'N 5°22.764'E
tijd: 10:23:36 UTC
alti: -63 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.068'N 5°19.378'E = 265° 4.0 km van vertrek
tijd: 10:27:28 UTC
alti: 566 m
Landingspunt
pos.: 50°58.230'N 5°22.542'E = 261° 0.3 km van vertrek
tijd: 16:06:30 UTC
alti: -60 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:42:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°57.759'N 5°17.000'E @ 10:41:57 UTC, 763 m
punt 1: 51°20.235'N 6°07.074'E @ 12:16:42 UTC, 875 m
punt 2: 50°35.941'N 6°27.348'E @ 13:33:58 UTC, 1030 m
punt 3: 50°27.384'N 6°47.022'E @ 13:57:00 UTC, 1551 m
punt 4: 50°40.409'N 6°22.178'E @ 14:17:52 UTC, 1052 m
punt 5: 51°21.166'N 6°02.437'E @ 15:21:36 UTC, 915 m
Finish: 50°58.230'N 5°22.542'E @ 16:06:30 UTC, -60 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 71.7 km 54° @ 45.4 km/h
been 2: 85.5 km 164° @ 66.4 km/h
been 3: 28.1 km 124° @ 73.3 km/h
been 4: 38.0 km 310° @ 109.3 km/h
been 5: 79.0 km 343° @ 74.4 km/h
been 6: 63.0 km 228° @ 84.2 km/h
Afgelegde afstand: 365.4 km
Duur: 05:24:33
Gemiddelde snelheid: 67.6 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.8 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 474.0 m
Finishhoogte: -60.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 534 m
Totale score afstand: 365.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°45.938'N 6°21.618'E = 108° 72.7 km van vertrek
tijd: 13:24:11 UTC
alti: 1333 m
Finishpunt
pos.: 51°20.360'N 5°58.249'E = 45° 58.2 km van vertrek
tijd: 15:24:11 UTC
alti: 793 m
Grootste afstand in 2 uur: 170.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 85.0 km/h
Hoogteverlies: 540 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 361.6 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 55.4 km 33°
punt 2: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 13.4 km 92°
punt 3: RURTALSPERRE 50°38.130'N 6°26.550'E 80.8 km 164°
punt 4: WERSHOFEN-EIFEL 50°27.120'N 6°47.150'E 31.8 km 130°
punt 5: ESCHWEILER 50°50.440'N 6°19.910'E 53.9 km 324°
punt 6: MAASBREE 51°21.369'N 6°02.592'E 60.8 km 341°
punt 7: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 50.9 km 220°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 72.1 km
Been 1: 88.2 km
Been 2: 97.3 km
Totaal: 257.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:27:28 UTC
einde: 16:06:30 UTC
duur: 05:39:02
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 293 m @ 12:01:09 UTC
hoog punt: 1592 m @ 13:56:30 UTC
hoogtewinst: 1299 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:59:46 bearing 63.7°
Tweede punt: 13:58:27 bearing 106.2°
Totale hoek: 42.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3586
| |||||||||||||||||||||