03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef29-06-2025 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1338,5 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 29/06/2025 Piloot: BERT SCHMELZER Zweefvliegtuig: D-KSBT Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj Logger file: 2025-06-29-LXV-AGJ-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 04:17:53 Duurvlucht : 04:14:27 Vrije vlucht : 354.7 km Fasttrack : 90.0 kmh Opgegeven proef: 326.6 km Hoogtewinst : 1112.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.272'N 5°22.776'E tijd: 11:00:01 UTC alti: -54 m Ontkoppelpunt pos.: 50°59.678'N 5°18.399'E = 297° 5.7 km van vertrek tijd: 11:03:27 UTC alti: 568 m Landingspunt pos.: 50°58.234'N 5°22.590'E = 252° 0.2 km van vertrek tijd: 15:17:54 UTC alti: -47 m Afstand take-off tot landing: 0.2 Totale vluchtduur: 04:17:53 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°59.523'N 5°16.149'E @ 11:07:56 UTC, 694 m punt 1: 50°53.936'N 5°34.004'E @ 11:39:40 UTC, 1064 m punt 2: 51°11.144'N 5°43.176'E @ 12:01:15 UTC, 836 m punt 3: 51°34.215'N 6°39.546'E @ 12:51:51 UTC, 888 m punt 4: 51°56.217'N 7°09.732'E @ 13:34:21 UTC, 641 m punt 5: 51°09.124'N 5°31.516'E @ 15:08:55 UTC, 910 m Finish: 50°58.234'N 5°22.590'E @ 15:17:54 UTC, -47 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 23.3 km 116° @ 44.1 km/h been 2: 33.7 km 18° @ 93.6 km/h been 3: 78.2 km 56° @ 92.7 km/h been 4: 53.6 km 40° @ 75.7 km/h been 5: 143.2 km 233° @ 90.9 km/h been 6: 22.7 km 207° @ 151.8 km/h Afgelegde afstand: 354.7 km Duur: 04:09:58 Gemiddelde snelheid: 85.1 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 8.1 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.2 km Starthoogte: 509.0 m Finishhoogte: -47.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: 556 m Totale score afstand: 354.7 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 51°52.445'N 6°59.165'E = 47° 150.2 km van vertrek tijd: 13:18:00 UTC alti: 302 m Finishpunt pos.: 50°58.234'N 5°22.590'E = 252° 0.2 km van vertrek tijd: 15:17:54 UTC alti: -47 m Grootste afstand in 2 uur: 180.0 km Beste snelheid in 2 uur: 90.0 km/h Hoogteverlies: 349 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 329.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E punt 1: STRAMPROY 51°11.414'N 5°43.177'E 33.2 km 27° punt 2: COESFELD 51°56.440'N 7°09.850'E 130.4 km 50° punt 3: BOCHOLT BE 51°10.351'N 5°34.732'E 139.3 km 233° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 26.7 km 212° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: FORD GENK @ 11:33:29 UTC, 1030 m punt 1: STRAMPROY @ 12:01:23 UTC, 882 m : 32.7 km 70.4 km/h punt 2: COESFELD @ 13:34:22 UTC, 641 m : 129.4 km 83.5 km/h punt 3: BOCHOLT BE @ 15:07:16 UTC, 882 m : 138.3 km 89.3 km/h finish: HASSELT KIEWIT @ 15:17:54 UTC, -47 m : 26.2 km 147.7 km/h Proef GELUKT Afstanden gepenaliseerd omwille van gebruik van beercan Afgelegde afstand: 326.6 km Duur van de proef: 03:44:25 Gemiddelde snelheid: 87.3 km/h Start hoogte: 509 m Hoogte passeren start: 1030 m Hoogte passeren finish: -47 m Hoogteverlies over proef: 556 m Totale score afstand: 326.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 35.2 km Been 1: 22.4 km Been 2: 22.4 km Totaal: 80.1 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:03:27 UTC einde: 15:17:54 UTC duur: 04:14:27 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 290 m @ 13:17:37 UTC hoog punt: 1402 m @ 14:30:15 UTC hoogtewinst: 1112 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 11:39:38 bearing 89.8° Tweede punt: 13:37:08 bearing 56.7° Totale hoek: -33.1° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 4470
| |||||||||||||||||||||