CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-07-2025 -- Bert Jr. SCHMELZER -- 1877,1 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/07/2025
Piloot: BERT SCHMELZER
Zweefvliegtuig: D-KSBT
Toestel type: VENTUS 3T Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: agj
Logger file: 2025-07-03-LXV-AGJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:01:55
Duurvlucht : 05:58:28
Vrije vlucht : 575.7 km
Fasttrack : 120.3 kmh
Driehoek : 403.3 km
Hoogtewinst : 1253.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.270'N 5°22.778'E
tijd: 09:30:41 UTC
alti: -76 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°58.409'N 5°18.467'E = 273° 5.0 km van vertrek
tijd: 09:34:07 UTC
alti: 564 m
Landingspunt
pos.: 50°58.236'N 5°22.581'E = 255° 0.2 km van vertrek
tijd: 15:32:36 UTC
alti: -73 m
Afstand take-off tot landing: 0.2
Totale vluchtduur: 06:01:55
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°58.409'N 5°18.467'E @ 09:34:07 UTC, 564 m
punt 1: 51°08.260'N 5°43.507'E @ 10:02:04 UTC, 782 m
punt 2: 50°54.311'N 5°34.090'E @ 10:21:13 UTC, 1139 m
punt 3: 51°38.704'N 6°44.095'E @ 12:06:54 UTC, 1285 m
punt 4: 51°55.008'N 5°29.507'E @ 12:53:04 UTC, 939 m
punt 5: 51°54.278'N 7°24.006'E @ 13:57:38 UTC, 1177 m
Finish: 50°58.638'N 5°21.996'E @ 15:30:43 UTC, 193 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 34.5 km 58° @ 74.0 km/h
been 2: 28.1 km 203° @ 88.1 km/h
been 3: 115.8 km 44° @ 65.7 km/h
been 4: 91.0 km 290° @ 118.2 km/h
been 5: 131.3 km 90° @ 122.0 km/h
been 6: 175.0 km 235° @ 112.8 km/h
Afgelegde afstand: 575.7 km
Duur: 05:56:36
Gemiddelde snelheid: 96.9 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 5.1 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.1 km
Starthoogte: 564.0 m
Finishhoogte: 193.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 371 m
Totale score afstand: 575.7 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°32.181'N 6°23.606'E = 48° 94.7 km van vertrek
tijd: 11:51:30 UTC
alti: 1223 m
Finishpunt
pos.: 51°54.811'N 7°16.764'E = 51° 168.6 km van vertrek
tijd: 13:51:30 UTC
alti: 1077 m
Grootste afstand in 2 uur: 240.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 120.3 km/h
Hoogteverlies: 146 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 519.9 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: HUNXE 51°38.670'N 6°44.450'E 65.0 km 58°
punt 3: TIEL 51°54.850'N 5°29.250'E 91.6 km 290°
punt 4: NOTTULN 51°54.400'N 7°24.330'E 132.0 km 90°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 119.4 km 239°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 112.9 km
Been 1: 126.1 km
Been 2: 164.2 km
Totaal: 403.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:34:07 UTC
einde: 15:32:35 UTC
duur: 05:58:28
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 412 m @ 11:17:34 UTC
hoog punt: 1665 m @ 13:16:24 UTC
hoogtewinst: 1253 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 10:20:59 bearing 89.4°
Tweede punt: 12:53:06 bearing 31.4°
Totale hoek: -58.0°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 8816
| |||||||||||||||||||||