CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef04-07-2025 -- Rik VANDEN BOER -- 1656,2 punten
304 Nul of te veel keerpunten volgens regels Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 04/07/2025
Piloot: RIK VANDEN BOER
Zweefvliegtuig: D-KDET
Toestel type: JS-3-18M Klasse: 18-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: afi
Logger file: 2025-07-04-LXV-AFI-01.IGC
Motor detectie: RPM
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:18:54
Duurvlucht : 05:14:53
Vrije vlucht : 425.8 km
Fasttrack : 109.9 kmh
Driehoek : 184.2 km
Hoogtewinst : 1415.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZH Hasselt BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°58.231'N 5°22.088'E
tijd: 10:35:55 UTC
alti: -96 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°59.416'N 5°23.078'E = 28° 2.5 km van vertrek
tijd: 10:39:56 UTC
alti: 506 m
Landingspunt
pos.: 50°58.233'N 5°22.591'E = 90° 0.6 km van vertrek
tijd: 15:54:49 UTC
alti: -62 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 05:18:54
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 50°59.343'N 5°22.882'E @ 10:40:07 UTC, 507 m
punt 1: 50°59.493'N 5°40.035'E @ 11:13:00 UTC, 1379 m
punt 2: 51°19.522'N 5°52.554'E @ 11:32:24 UTC, 1472 m
punt 3: 51°50.943'N 7°17.697'E @ 12:36:59 UTC, 1483 m
punt 4: 52°18.160'N 7°09.324'E @ 13:06:10 UTC, 1326 m
punt 5: 51°42.734'N 6°49.620'E @ 13:59:44 UTC, 1089 m
Finish: 50°58.289'N 5°22.291'E @ 15:53:28 UTC, 89 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 20.1 km 89° @ 36.6 km/h
been 2: 39.9 km 21° @ 123.4 km/h
been 3: 114.3 km 59° @ 106.2 km/h
been 4: 51.4 km 349° @ 105.6 km/h
been 5: 69.5 km 199° @ 77.8 km/h
been 6: 130.7 km 231° @ 68.9 km/h
Afgelegde afstand: 425.8 km
Duur: 05:13:21
Gemiddelde snelheid: 81.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 495.0 m
Finishhoogte: 89.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 406 m
Totale score afstand: 425.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°55.399'N 5°35.274'E = 109° 16.3 km van vertrek
tijd: 11:08:11 UTC
alti: 1440 m
Finishpunt
pos.: 52°15.630'N 7°10.521'E = 40° 190.4 km van vertrek
tijd: 13:08:11 UTC
alti: 1274 m
Grootste afstand in 2 uur: 219.9 km
Beste snelheid in 2 uur: 109.9 km/h
Hoogteverlies: 166 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 415.1 km NIET GELDIG
Nul of te veel keerpunten volgens regels
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZUTENDAAL KERK 50°55.900'N 5°34.400'E
punt 1: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 52.2 km 29°
punt 2: DULMEN 51°51.120'N 7°17.120'E 109.1 km 58°
punt 3: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 51.2 km 350°
punt 4: KAMP LINTFORT AERO 51°31.770'N 6°32.170'E 96.4 km 207°
punt 5: BERINGE NL 51°20.350'N 5°56.570'E 46.4 km 243°
punt 6: AS 51°00.326'N 5°34.576'E 45.1 km 215°
finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 14.7 km 254°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 51.6 km
Been 1: 51.6 km
Been 2: 81.0 km
Totaal: 184.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:39:56 UTC
einde: 15:54:49 UTC
duur: 05:14:53
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 436 m @ 10:41:09 UTC
hoog punt: 1851 m @ 15:34:12 UTC
hoogtewinst: 1415 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:08:20 bearing 87.9°
Tweede punt: 13:06:13 bearing 48.8°
Totale hoek: -39.1°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 6219
| |||||||||||||||||||||