CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef26-07-2025 -- Theo STOCKMANS & RUBE NYS -- 278,7 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 26/07/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: D-6901
Toestel type: ASK 13 Klasse: CLUB
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-07-26-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 00:51:37
Duurvlucht : 00:46:32
Hoogtewinst : 1101.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.963'N 4°57.644'E
tijd: 13:50:10 UTC
alti: 29 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.357'N 4°55.860'E = 242° 2.4 km van vertrek
tijd: 13:55:15 UTC
alti: 556 m
Landingspunt
pos.: 50°46.960'N 4°57.539'E = 267° 0.1 km van vertrek
tijd: 14:41:47 UTC
alti: 33 m
Afstand take-off tot landing: 0.1
Totale vluchtduur: 00:51:37
Motorgebruik
aantal keren: 0
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 111.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 24 50°47.050'N 4°57.883'E
punt 1: NAMECHE 50°28.117'N 5°01.783'E 35.4 km 173°
punt 2: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 49.5 km 23°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 26.7 km 247°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 24 @ 14:12:52 UTC, 1447 m
punt 1: NAMECHE niet gerond
afbreekpunt: 50°43.464'N 5°01.483'E @ 14:25:02 UTC, 1004 m : 6.9 km 34.3 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 6.9 km
Duur van de proef: 00:12:10
Gemiddelde snelheid: 34.3 km/h
Start hoogte: 392 m
Hoogte passeren start: 1447 m
Hoogte aan break-punt: 1004 m
Hoogteverlies over proef: -612 m
Totale score afstand: 6.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 13:55:15 UTC
einde: 14:41:47 UTC
duur: 00:46:32
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 392 m @ 13:57:25 UTC
hoog punt: 1493 m @ 14:14:30 UTC
hoogtewinst: 1101 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 359
| |||||||||||||||||||||