CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-08-2025 -- Jan DIELENS & PIETER DAEMS -- 2364,3 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/08/2025
Piloot: JAN DIELENS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: k35
Logger file: 2025-08-03-LXV-K35-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 337
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:22:29
Duurvlucht : 07:18:54
Vrije vlucht : 662.0 km
Fasttrack : 120.6 kmh
Driehoek : 110.1 km
Hoogtewinst : 3066.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFNF Vinon BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 43°44.096'N 5°47.301'E
tijd: 10:25:45 UTC
alti: 249 m
Ontkoppelpunt
pos.: 43°45.112'N 5°50.012'E = 63° 4.1 km van vertrek
tijd: 10:29:19 UTC
alti: 739 m
Landingspunt
pos.: 43°44.386'N 5°47.226'E = 349° 0.5 km van vertrek
tijd: 17:48:14 UTC
alti: 251 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 07:22:29
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 43°45.001'N 5°50.019'E @ 10:29:33 UTC, 767 m
punt 1: 45°07.846'N 6°51.183'E @ 13:05:43 UTC, 3583 m
punt 2: 43°37.645'N 6°09.166'E @ 14:36:02 UTC, 2238 m
punt 3: 44°36.267'N 6°22.032'E @ 15:42:20 UTC, 2329 m
punt 4: 43°46.260'N 6°28.674'E @ 16:45:49 UTC, 2373 m
punt 5: 44°00.589'N 5°38.914'E @ 17:28:45 UTC, 1542 m
Finish: 43°42.408'N 5°51.388'E @ 17:42:32 UTC, 779 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 173.6 km 27° @ 66.7 km/h
been 2: 176.1 km 199° @ 117.0 km/h
been 3: 109.9 km 9° @ 99.5 km/h
been 4: 93.0 km 175° @ 87.9 km/h
been 5: 71.7 km 292° @ 100.2 km/h
been 6: 37.6 km 154° @ 163.6 km/h
Afgelegde afstand: 662.0 km
Duur: 07:12:59
Gemiddelde snelheid: 91.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km
Starthoogte: 739.0 m
Finishhoogte: 779.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -40 m
Totale score afstand: 662.0 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 45°04.301'N 6°48.776'E = 28° 169.5 km van vertrek
tijd: 13:02:36 UTC
alti: 3756 m
Finishpunt
pos.: 44°06.835'N 6°24.425'E = 49° 65.1 km van vertrek
tijd: 15:02:36 UTC
alti: 1832 m
Grootste afstand in 2 uur: 241.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 120.6 km/h
Hoogteverlies: 1924 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 544.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: DORSTEN AM KANAL 51°39.760'N 6°58.210'E 133.0 km 65°
punt 2: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 72.7 km 10°
punt 3: DINSLAKEN AER 51°37.000'N 6°51.790'E 79.3 km 195°
punt 4: GRONAU 52°12.850'N 7°01.960'E 67.5 km 10°
punt 5: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 62.0 km 187°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 130.0 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 739 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 47.4 km
Been 1: 31.9 km
Been 2: 30.8 km
Totaal: 110.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:29:19 UTC
einde: 17:48:13 UTC
duur: 07:18:54
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 739 m @ 10:29:19 UTC
hoog punt: 3805 m @ 13:31:36 UTC
hoogtewinst: 3066 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 10048
| |||||||||||||||||||||