CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-08-2025 -- Jan VERCAMMEN -- 323,4 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/08/2025
Piloot: FRANK VAN PUTTEN
Zweefvliegtuig: 6343
Toestel type: DG300 Klasse: 15-METER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 6sj
Logger file: 2025-08-03-LXV-6SJ-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 02:48:27
Duurvlucht : 02:44:57
Vrije vlucht : 84.9 km
Fasttrack : 34.9 kmh
Hoogtewinst : 1067.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBZR Zoersel BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°15.958'N 4°45.354'E
tijd: 10:16:36 UTC
alti: -35 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°15.564'N 4°43.950'E = 246° 1.8 km van vertrek
tijd: 10:20:06 UTC
alti: 495 m
Landingspunt
pos.: 51°15.979'N 4°45.340'E = 337° 0.0 km van vertrek
tijd: 13:05:03 UTC
alti: -33 m
Afstand take-off tot landing: 0.0
Totale vluchtduur: 02:48:27
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 5
Start : 51°16.495'N 4°48.018'E @ 10:34:51 UTC, 1104 m
punt 1: 51°23.659'N 4°32.865'E @ 11:07:12 UTC, 968 m
punt 2: 51°16.503'N 4°46.151'E @ 12:01:40 UTC, 1136 m
punt 3: 51°18.764'N 5°03.102'E @ 12:47:58 UTC, 1307 m
Finish: 51°16.105'N 4°44.319'E @ 13:03:03 UTC, 268 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.1 km 307° @ 40.9 km/h
been 2: 20.4 km 131° @ 22.4 km/h
been 3: 20.1 km 78° @ 26.1 km/h
been 4: 22.4 km 257° @ 89.1 km/h
Afgelegde afstand: 84.9 km
Duur: 02:28:12
Gemiddelde snelheid: 34.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 1.2 km
Starthoogte: 419.0 m
Finishhoogte: 268.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 151 m
Totale score afstand: 84.9 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°22.927'N 4°37.100'E = 324° 16.1 km van vertrek
tijd: 11:03:51 UTC
alti: 1018 m
Finishpunt
pos.: 51°16.680'N 4°45.485'E = 6° 1.3 km van vertrek
tijd: 13:03:51 UTC
alti: 129 m
Grootste afstand in 2 uur: 69.7 km
Beste snelheid in 2 uur: 34.9 km/h
Hoogteverlies: 889 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 413.9 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: ZOERSEL 51°15.883'N 4°45.200'E
punt 1: VENLO AERO 51°21.750'N 6°12.950'E 102.5 km 83°
punt 2: SINT-TRUIDEN 50°47.350'N 5°11.650'E 95.9 km 229°
punt 3: TEGELEN 51°20.120'N 6°08.120'E 89.7 km 47°
punt 4: ZUTENDAAL AERO 50°56.950'N 5°35.550'E 57.3 km 222°
finish: ZOERSEL 51°15.883'N 4°45.200'E 68.5 km 301°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: ZOERSEL @ 11:57:07 UTC, 1023 m
punt 1: VENLO AERO niet gerond
afbreekpunt: 51°18.764'N 5°03.102'E @ 12:47:58 UTC, 1307 m : 21.2 km 25.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 21.2 km
Duur van de proef: 00:50:51
Gemiddelde snelheid: 25.1 km/h
Start hoogte: 419 m
Hoogte passeren start: 1023 m
Hoogte aan break-punt: 1307 m
Hoogteverlies over proef: -888 m
Totale score afstand: 21.2 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 19.0 km
Been 1: 19.0 km
Been 2: 29.8 km
Totaal: 67.9 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:20:06 UTC
einde: 13:05:03 UTC
duur: 02:44:57
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 419 m @ 10:23:47 UTC
hoog punt: 1486 m @ 12:44:50 UTC
hoogtewinst: 1067 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 11:08:14 bearing 4.4°
Tweede punt: 12:47:54 bearing 40.7°
Totale hoek: 36.4°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 2590
| |||||||||||||||||||||