CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef03-08-2025 -- Theo STOCKMANS -- 541,3 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 03/08/2025
Piloot: THEO STOCKMANS
Zweefvliegtuig: OO-YTS
Toestel type: VENTUS 2CX Klasse: 18-METER
Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993
Logger file: 2025-08-03-NAV-993-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 03:46:41
Duurvlucht : 03:43:04
Vrije vlucht : 162.4 km
Fasttrack : 49.2 kmh
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 50°46.966'N 4°57.646'E
tijd: 10:24:39 UTC
alti: 2 m
Ontkoppelpunt
pos.: 50°46.045'N 4°56.818'E = 210° 2.0 km van vertrek
tijd: 10:28:16 UTC
alti: 592 m
Landingspunt
pos.: 50°46.804'N 4°57.208'E = 240° 0.6 km van vertrek
tijd: 14:11:20 UTC
alti: 10 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 03:46:41
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 6
Start : 50°46.045'N 4°56.818'E @ 10:28:16 UTC, 592 m
punt 1: 50°34.342'N 5°02.023'E @ 11:31:00 UTC, 990 m
punt 2: 50°53.317'N 5°20.071'E @ 12:04:24 UTC, 1078 m
punt 3: 50°34.315'N 5°00.367'E @ 13:27:54 UTC, 1191 m
punt 4: 50°50.470'N 5°15.043'E @ 13:50:41 UTC, 979 m
Finish: 50°46.804'N 4°57.208'E @ 14:11:20 UTC, 10 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 22.5 km 164° @ 21.6 km/h
been 2: 41.1 km 31° @ 73.8 km/h
been 3: 42.2 km 213° @ 30.3 km/h
been 4: 34.6 km 30° @ 91.1 km/h
been 5: 22.0 km 252° @ 64.0 km/h
Afgelegde afstand: 162.4 km
Duur: 03:43:04
Gemiddelde snelheid: 43.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 2.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.6 km
Starthoogte: 592.0 m
Finishhoogte: 10.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 582 m
Totale score afstand: 162.4 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 50°48.424'N 5°11.078'E = 80° 16.0 km van vertrek
tijd: 11:56:49 UTC
alti: 1193 m
Finishpunt
pos.: 50°48.836'N 5°08.891'E = 75° 13.7 km van vertrek
tijd: 13:56:49 UTC
alti: 754 m
Grootste afstand in 2 uur: 98.5 km
Beste snelheid in 2 uur: 49.2 km/h
Hoogteverlies: 439 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 111.6 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: RWY 24 50°47.050'N 4°57.883'E
punt 1: NAMECHE 50°28.117'N 5°01.783'E 35.4 km 173°
punt 2: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 49.5 km 23°
finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 26.7 km 247°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: RWY 24 @ 14:10:42 UTC, 66 m
punt 1: NAMECHE niet gerond
afbreekpunt: 50°46.804'N 4°57.208'E @ 14:11:20 UTC, 10 m : 0.3 km 32.1 km/h
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.3 km
Duur van de proef: 00:00:38
Gemiddelde snelheid: 32.1 km/h
Start hoogte: 66 m
Hoogte passeren start: 66 m
Hoogte aan break-punt: 10 m
Hoogteverlies over proef: 56 m
Totale score afstand: 0.3 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 24.9 km
Been 1: 24.2 km
Been 2: 37.3 km
Totaal: 86.4 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:28:16 UTC
einde: 14:11:20 UTC
duur: 03:43:04
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 561 m @ 10:29:43 UTC
hoog punt: 1334 m @ 11:59:02 UTC
hoogtewinst: 773 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:04:21 bearing 91.0°
Tweede punt: 13:27:52 bearing 134.7°
Totale hoek: 43.7°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 5979
| |||||||||||||||||||||