CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-08-2025 -- Jan DIELENS & BOB BAYENS -- 1868,9 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 09/08/2025
Piloot: JAN DIELENS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: k35
Logger file: 2025-08-09-LXV-K35-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:23:34
Duurvlucht : 06:17:53
Vrije vlucht : 523.3 km
Fasttrack : 111.1 kmh
Hoogtewinst : 2736.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFNF Vinon BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 43°44.096'N 5°47.297'E
tijd: 10:59:46 UTC
alti: 208 m
Ontkoppelpunt
pos.: 43°46.552'N 5°51.041'E = 48° 6.8 km van vertrek
tijd: 11:05:25 UTC
alti: 824 m
Landingspunt
pos.: 43°44.374'N 5°47.230'E = 350° 0.5 km van vertrek
tijd: 17:23:20 UTC
alti: 215 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 06:23:34
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 43°46.191'N 5°51.122'E @ 11:11:40 UTC, 1502 m
punt 1: 44°36.227'N 6°25.848'E @ 13:01:43 UTC, 2622 m
punt 2: 43°48.185'N 6°15.850'E @ 13:52:19 UTC, 1889 m
punt 3: 44°36.796'N 6°23.627'E @ 15:01:05 UTC, 2878 m
punt 4: 44°01.135'N 6°18.897'E @ 15:30:29 UTC, 1937 m
punt 5: 44°35.928'N 6°24.908'E @ 16:07:05 UTC, 2467 m
Finish: 43°44.375'N 5°47.246'E @ 17:23:18 UTC, 216 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 103.6 km 26° @ 56.5 km/h
been 2: 90.0 km 189° @ 106.7 km/h
been 3: 90.6 km 6° @ 79.1 km/h
been 4: 66.3 km 185° @ 135.4 km/h
been 5: 64.9 km 7° @ 106.4 km/h
been 6: 107.9 km 208° @ 84.9 km/h
Afgelegde afstand: 523.3 km
Duur: 06:11:38
Gemiddelde snelheid: 84.5 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 6.4 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 809.0 m
Finishhoogte: 216.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 593 m
Totale score afstand: 523.3 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 44°06.770'N 6°25.078'E = 50° 65.7 km van vertrek
tijd: 14:26:00 UTC
alti: 2102 m
Finishpunt
pos.: 44°17.092'N 6°28.986'E = 42° 82.7 km van vertrek
tijd: 16:26:00 UTC
alti: 2509 m
Grootste afstand in 2 uur: 222.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 111.1 km/h
Hoogteverlies: -407 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 544.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: DORSTEN AM KANAL 51°39.760'N 6°58.210'E 133.0 km 65°
punt 2: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 72.7 km 10°
punt 3: DINSLAKEN AER 51°37.000'N 6°51.790'E 79.3 km 195°
punt 4: GRONAU 52°12.850'N 7°01.960'E 67.5 km 10°
punt 5: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 62.0 km 187°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 130.0 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 824 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 22.4 km
Been 1: 22.4 km
Been 2: 35.2 km
Totaal: 80.0 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:05:25 UTC
einde: 17:23:18 UTC
duur: 06:17:53
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 809 m @ 11:05:55 UTC
hoog punt: 3545 m @ 13:09:26 UTC
hoogtewinst: 2736 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 5712
| |||||||||||||||||||||