CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef08-08-2025 -- Jan DIELENS & PIETER DAEMS -- 2109,3 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 08/08/2025
Piloot: JAN DIELENS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: k35
Logger file: 2025-08-08-LXV-K35-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 318
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:44:41
Duurvlucht : 06:40:55
Vrije vlucht : 590.6 km
Fasttrack : 111.5 kmh
Hoogtewinst : 3025.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFNF Vinon BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 43°44.098'N 5°47.294'E
tijd: 11:11:56 UTC
alti: 207 m
Ontkoppelpunt
pos.: 43°45.189'N 5°50.365'E = 64° 4.6 km van vertrek
tijd: 11:15:41 UTC
alti: 777 m
Landingspunt
pos.: 43°44.381'N 5°47.214'E = 348° 0.5 km van vertrek
tijd: 17:56:37 UTC
alti: 216 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 06:44:41
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 43°44.948'N 5°50.501'E @ 11:19:02 UTC, 1051 m
punt 1: 45°02.559'N 6°47.626'E @ 14:00:44 UTC, 3562 m
punt 2: 43°45.756'N 6°16.086'E @ 15:20:45 UTC, 2272 m
punt 3: 44°41.981'N 6°28.304'E @ 16:27:56 UTC, 3163 m
punt 4: 44°11.832'N 6°31.960'E @ 16:53:06 UTC, 2545 m
punt 5: 44°25.648'N 6°23.335'E @ 17:07:40 UTC, 2510 m
Finish: 43°44.381'N 5°47.222'E @ 17:56:36 UTC, 215 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 162.5 km 27° @ 60.3 km/h
been 2: 148.3 km 197° @ 111.2 km/h
been 3: 105.4 km 9° @ 94.1 km/h
been 4: 56.0 km 175° @ 133.6 km/h
been 5: 28.0 km 336° @ 115.5 km/h
been 6: 90.4 km 212° @ 110.8 km/h
Afgelegde afstand: 590.6 km
Duur: 06:37:34
Gemiddelde snelheid: 89.1 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 4.6 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.5 km
Starthoogte: 777.0 m
Finishhoogte: 215.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 562 m
Totale score afstand: 590.6 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 44°14.309'N 6°30.300'E = 45° 80.2 km van vertrek
tijd: 15:54:11 UTC
alti: 2369 m
Finishpunt
pos.: 43°45.891'N 5°47.773'E = 11° 3.4 km van vertrek
tijd: 17:54:11 UTC
alti: 459 m
Grootste afstand in 2 uur: 223.0 km
Beste snelheid in 2 uur: 111.5 km/h
Hoogteverlies: 1910 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 544.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: DORSTEN AM KANAL 51°39.760'N 6°58.210'E 133.0 km 65°
punt 2: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 72.7 km 10°
punt 3: DINSLAKEN AER 51°37.000'N 6°51.790'E 79.3 km 195°
punt 4: GRONAU 52°12.850'N 7°01.960'E 67.5 km 10°
punt 5: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 62.0 km 187°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 130.0 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 777 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 22.2 km
Been 1: 22.2 km
Been 2: 34.8 km
Totaal: 79.1 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 11:15:41 UTC
einde: 17:56:36 UTC
duur: 06:40:55
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 777 m @ 11:15:41 UTC
hoog punt: 3802 m @ 13:58:29 UTC
hoogtewinst: 3025 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 7539
| |||||||||||||||||||||