CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-08-2025 -- Jan DIELENS & PIETER DAEMS -- 2374,3 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 10/08/2025
Piloot: JAN DIELENS
Zweefvliegtuig: D-4108
Toestel type: DUO DISCUS Klasse: DOUBLESEATER
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: k35
Logger file: 2025-08-10-LXV-K35-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 352
SAMENVATTING
Vluchttijd : 06:29:15
Duurvlucht : 06:29:11
Vrije vlucht : 664.8 km
Fasttrack : 135.6 kmh
Driehoek : 299.6 km
Hoogtewinst : 4022.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
LFNF Vinon BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 43°44.097'N 5°47.290'E
tijd: 10:45:24 UTC
alti: 212 m
Ontkoppelpunt
pos.: 43°44.099'N 5°47.277'E = 282° 0.0 km van vertrek
tijd: 10:45:27 UTC
alti: 211 m
Landingspunt
pos.: 43°44.380'N 5°47.212'E = 349° 0.5 km van vertrek
tijd: 17:14:39 UTC
alti: 239 m
Afstand take-off tot landing: 0.5
Totale vluchtduur: 06:29:15
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 43°44.264'N 5°46.385'E @ 10:46:09 UTC, 240 m
punt 1: 45°13.048'N 6°51.151'E @ 13:14:10 UTC, 3783 m
punt 2: 43°29.420'N 5°59.110'E @ 14:44:52 UTC, 2483 m
punt 3: 44°24.913'N 6°23.429'E @ 15:44:35 UTC, 3202 m
punt 4: 44°13.154'N 5°43.832'E @ 16:22:29 UTC, 3066 m
punt 5: 43°32.484'N 5°33.803'E @ 16:52:42 UTC, 1413 m
Finish: 43°47.316'N 5°48.753'E @ 17:07:01 UTC, 752 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 185.5 km 27° @ 75.2 km/h
been 2: 204.0 km 200° @ 134.9 km/h
been 3: 107.8 km 17° @ 108.3 km/h
been 4: 57.0 km 248° @ 90.2 km/h
been 5: 76.5 km 190° @ 151.9 km/h
been 6: 34.0 km 36° @ 142.6 km/h
Afgelegde afstand: 664.8 km
Duur: 06:20:52
Gemiddelde snelheid: 104.7 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.3 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km
Starthoogte: 197.0 m
Finishhoogte: 752.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -555 m
Totale score afstand: 664.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 44°51.087'N 6°41.069'E = 30° 143.2 km van vertrek
tijd: 12:55:06 UTC
alti: 3937 m
Finishpunt
pos.: 43°42.187'N 6°03.814'E = 99° 22.5 km van vertrek
tijd: 14:55:07 UTC
alti: 1889 m
Grootste afstand in 2 uur: 271.2 km
Beste snelheid in 2 uur: 135.6 km/h
Hoogteverlies: 2048 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 544.4 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E
punt 1: DORSTEN AM KANAL 51°39.760'N 6°58.210'E 133.0 km 65°
punt 2: BAD BENTHEIN 52°18.340'N 7°09.520'E 72.7 km 10°
punt 3: DINSLAKEN AER 51°37.000'N 6°51.790'E 79.3 km 195°
punt 4: GRONAU 52°12.850'N 7°01.960'E 67.5 km 10°
punt 5: DORSTEN 51°39.680'N 6°55.470'E 62.0 km 187°
finish: KEIHEUVEL 51°10.852'N 5°13.245'E 130.0 km 246°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 211 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 131.8 km
Been 1: 83.9 km
Been 2: 84.0 km
Totaal: 299.6 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:45:27 UTC
einde: 17:14:38 UTC
duur: 06:29:11
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 197 m @ 10:45:47 UTC
hoog punt: 4219 m @ 13:52:54 UTC
hoogtewinst: 4022 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 17002
| |||||||||||||||||||||