03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef10-08-2025 -- Michiel HAEMELS & LODE VOS -- 1681,8 punten
![]() ![]()
155 Aantal loggerpunten gereduceerd
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 10/08/2025 Piloot: TOM CONINGS Zweefvliegtuig: D-KDXL Toestel type: DUO DISCUS XLT? Klasse: DOUBLESEATER Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: 75l Logger file: 2025-08-10-LXV-75L-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 06:03:43 Duurvlucht : 05:51:30 Vrije vlucht : 475.1 km Fasttrack : 104.4 kmh Driehoek : 235.4 km Hoogtewinst : 1263.0 m VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBZH Hasselt BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°58.259'N 5°23.079'E tijd: 10:18:54 UTC alti: -79 m Ontkoppelpunt pos.: 50°58.242'N 5°22.156'E = 268° 1.1 km van vertrek tijd: 10:19:35 UTC alti: 339 m Landingspunt pos.: 50°58.221'N 5°22.740'E = 260° 0.4 km van vertrek tijd: 16:22:37 UTC alti: -65 m Afstand take-off tot landing: 0.4 Totale vluchtduur: 06:03:43 Motorgebruik aantal keren: 1 totale motortijd: 0.9 min VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7 Start : 50°58.431'N 5°23.201'E @ 10:31:06 UTC, 973 m punt 1: 51°18.478'N 5°56.041'E @ 11:14:21 UTC, 1191 m punt 2: 50°52.752'N 5°16.979'E @ 12:17:29 UTC, 1358 m punt 3: 51°20.588'N 4°24.615'E @ 13:15:13 UTC, 989 m punt 4: 50°54.470'N 5°49.473'E @ 14:28:14 UTC, 1500 m punt 5: 51°21.007'N 4°48.902'E @ 15:13:57 UTC, 888 m Finish: 50°55.343'N 5°43.399'E @ 16:11:56 UTC, 1681 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 53.4 km 46° @ 74.0 km/h been 2: 66.0 km 224° @ 62.7 km/h been 3: 80.0 km 311° @ 83.1 km/h been 4: 110.2 km 116° @ 90.6 km/h been 5: 86.1 km 305° @ 113.0 km/h been 6: 79.4 km 127° @ 82.2 km/h Afgelegde afstand: 475.1 km Duur: 05:40:50 Gemiddelde snelheid: 83.6 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 0.3 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 24.4 km Starthoogte: 973.0 m Finishhoogte: 1681.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -708 m Totale score afstand: 475.1 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°57.429'N 5°36.066'E = 96° 15.3 km van vertrek tijd: 14:20:11 UTC alti: 1562 m Finishpunt pos.: 50°58.692'N 5°21.193'E = 290° 2.3 km van vertrek tijd: 16:20:12 UTC alti: 160 m Grootste afstand in 2 uur: 208.9 km Beste snelheid in 2 uur: 104.4 km/h Hoogteverlies: 1402 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 260.8 km NIET GELDIG Declaratie na begin van vlucht vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E punt 1: WEELDE 07 51°22.870'N 4°54.250'E 56.4 km 325° punt 2: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 66.1 km 140° punt 3: RETIE 51°16.120'N 5°05.120'E 48.4 km 323° punt 4: FORD GENK 50°55.410'N 5°30.380'E 48.4 km 142° punt 5: HECHTEL-EKSEL 51°07.367'N 5°21.582'E 24.4 km 335° finish: HASSELT KIEWIT 50°58.200'N 5°22.500'E 17.0 km 176° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 65.9 km Been 1: 75.4 km Been 2: 94.1 km Totaal: 235.4 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 10:31:06 UTC einde: 16:22:36 UTC duur: 05:51:30 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 549 m @ 11:28:25 UTC hoog punt: 1812 m @ 16:08:18 UTC hoogtewinst: 1263 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:17:29 bearing 92.2° Tweede punt: 13:15:11 bearing 354.0° Totale hoek: -98.2° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Aantal loggerpunten gereduceerd Rekentijd 5600
| |||||||||||||||||||||