03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef09-08-2025 -- Theo STOCKMANS -- 270,8 punten
![]() ![]()
Scoring versie: 24.03 LOGGER GEGEVENS Vlucht datum: 09/08/2025 Piloot: THEO STOCKMANS Zweefvliegtuig: OO-YTS Toestel type: VENTUS 2CX Klasse: 18-METER Logger type: Naviter d.o.o. s/n: 993 Logger file: 2025-08-09-NAV-993-01.IGC Motor detectie: ENL ENL Threshold: 300 SAMENVATTING Vluchttijd : 05:28:37 Duurvlucht : 05:25:12 Vrije vlucht : 76.0 km Fasttrack : 23.7 kmh VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN Vliegveld van vertrek EBTN Goetsenhoven BeNeLux: JA Vertrekpunt pos.: 50°46.965'N 4°57.645'E tijd: 11:26:51 UTC alti: -10 m Ontkoppelpunt pos.: 50°44.960'N 4°56.690'E = 197° 3.9 km van vertrek tijd: 11:30:16 UTC alti: 518 m Landingspunt pos.: 50°46.821'N 4°57.253'E = 240° 0.5 km van vertrek tijd: 16:55:28 UTC alti: -9 m Afstand take-off tot landing: 0.5 Totale vluchtduur: 05:28:37 Motorgebruik aantal keren: 0 VRIJE VLUCHT ANALYSE Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 4 Start : 50°44.960'N 4°56.690'E @ 11:30:16 UTC, 518 m punt 1: 50°48.897'N 5°12.601'E @ 12:22:43 UTC, 1115 m punt 2: 50°35.571'N 5°01.336'E @ 14:55:55 UTC, 1090 m Finish: 50°50.335'N 4°56.950'E @ 16:44:55 UTC, 644 m Benen vrije vlucht optimalisatie been 1: 20.1 km 69° @ 23.0 km/h been 2: 28.0 km 208° @ 11.0 km/h been 3: 27.9 km 349° @ 15.3 km/h Afgelegde afstand: 76.0 km Duur: 05:14:39 Gemiddelde snelheid: 14.5 km/h Afst. start - vliegveld van vertrek: 3.9 km Afst finish - vliegveld van vertrek: 6.3 km Starthoogte: 518.0 m Finishhoogte: 644.0 m Hoogteverlies vrije vlucht: -126 m Totale score afstand: 76.0 km BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE Duur van snelheidscompetitie: 2 uur Startpunt pos.: 50°48.238'N 5°08.121'E = 79° 12.5 km van vertrek tijd: 14:10:52 UTC alti: 824 m Finishpunt pos.: 50°47.039'N 4°54.785'E = 272° 3.4 km van vertrek tijd: 16:10:52 UTC alti: 791 m Grootste afstand in 2 uur: 47.4 km Beste snelheid in 2 uur: 23.7 km/h Hoogteverlies: 33 m OPGEGEVEN PROEF ANALYSE Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km Opgegeven proef: 111.6 km GELDIG vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E start: RWY 24 50°47.050'N 4°57.883'E punt 1: NAMECHE 50°28.117'N 5°01.783'E 35.4 km 173° punt 2: ALKEN 50°52.633'N 5°18.383'E 49.5 km 23° finish: 1 GOET 50°46.950'N 4°57.450'E 26.7 km 247° landing: 0°00.000'N 0°00.000'E Keerpunten gerond en afgelegde afstand start: RWY 24 @ 14:01:03 UTC, 919 m punt 1: NAMECHE niet gerond afbreekpunt: 50°35.571'N 5°01.354'E @ 14:55:54 UTC, 1090 m : 21.6 km 23.6 km/h Proef NIET GELUKT Afgelegde afstand: 21.6 km Duur van de proef: 00:54:51 Gemiddelde snelheid: 23.6 km/h Start hoogte: 485 m Hoogte passeren start: 919 m Hoogte aan break-punt: 1090 m Hoogteverlies over proef: -605 m Totale score afstand: 21.6 km DRIEHOEK ANALYSE Been 0: 19.1 km Been 1: 21.9 km Been 2: 27.3 km Totaal: 68.3 km DUURVLUCHT ANALYSE Blok langste zweefvlucht begin: 11:30:16 UTC einde: 16:55:28 UTC duur: 05:25:12 HOOGTEWINST ANALYSE Blok grootste hoogtewinst laag punt: 485 m @ 11:30:36 UTC hoog punt: 1293 m @ 14:49:06 UTC hoogtewinst: 808 m CHARRONDE ANALYSE Eerste punt: 12:22:46 bearing 100.4° Tweede punt: 14:55:57 bearing 132.0° Totale hoek: 31.6° MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA Rekentijd 3845
| |||||||||||||||||||||