CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-07-2025 -- Joris GERNAEY & WIM AKKERMANS -- 1670,3 punten
Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/07/2025
Piloot: JORIS GERNAEY
Zweefvliegtuig: PH-1496
Toestel type: ARCUS M Klasse: OPEN
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: b1e
Logger file: 2025-07-24-LXV-B1E-01.IGC
Motor detectie: ENL
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 05:04:27
Duurvlucht : 05:01:30
Vrije vlucht : 501.1 km
Fasttrack : 122.5 kmh
Driehoek : 228.2 km
Hoogtewinst : 1639.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
ZZZZ -Onbekend- BeNeLux: NEE
Vertrekpunt
pos.: 46°40.526'N 21°09.499'E
tijd: 10:13:54 UTC
alti: 96 m
Ontkoppelpunt
pos.: 46°41.446'N 21°07.456'E = 303° 3.1 km van vertrek
tijd: 10:16:51 UTC
alti: 830 m
Landingspunt
pos.: 46°40.708'N 21°09.481'E = 356° 0.3 km van vertrek
tijd: 15:18:21 UTC
alti: 116 m
Afstand take-off tot landing: 0.3
Totale vluchtduur: 05:04:27
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 46°45.710'N 21°23.254'E @ 10:53:10 UTC, 2194 m
punt 1: 46°17.145'N 20°17.257'E @ 11:42:04 UTC, 1429 m
punt 2: 46°38.418'N 19°01.055'E @ 12:38:13 UTC, 1800 m
punt 3: 46°13.656'N 20°29.782'E @ 13:55:31 UTC, 1706 m
punt 4: 46°39.029'N 21°07.694'E @ 14:23:40 UTC, 934 m
punt 5: 46°23.139'N 20°34.890'E @ 14:53:21 UTC, 1395 m
Finish: 46°40.708'N 21°09.481'E @ 15:18:21 UTC, 116 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 99.6 km 238° @ 122.2 km/h
been 2: 105.2 km 293° @ 112.4 km/h
been 3: 122.6 km 112° @ 95.1 km/h
been 4: 67.6 km 46° @ 144.0 km/h
been 5: 51.3 km 235° @ 103.6 km/h
been 6: 54.9 km 53° @ 131.8 km/h
Afgelegde afstand: 501.1 km
Duur: 04:25:11
Gemiddelde snelheid: 113.4 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 20.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 0.3 km
Starthoogte: 778.0 m
Finishhoogte: 116.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: 662 m
Totale score afstand: 501.1 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 46°39.598'N 20°58.138'E = 263° 14.6 km van vertrek
tijd: 11:16:26 UTC
alti: 2343 m
Finishpunt
pos.: 46°27.261'N 19°55.841'E = 256° 97.3 km van vertrek
tijd: 13:16:26 UTC
alti: 846 m
Grootste afstand in 2 uur: 245.1 km
Beste snelheid in 2 uur: 122.5 km/h
Hoogteverlies: 1497 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 591.2 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: 153SARKAD 46°44.167'N 21°24.200'E
punt 1: 003MARLELAPH 46°17.050'N 20°16.900'E 99.7 km 240°
punt 2: 174TAMASI 46°37.883'N 18°17.083'E 158.2 km 285°
punt 3: 223IBAFA 46°09.300'N 17°55.267'E 59.9 km 208°
punt 4: 108MAKO 46°13.800'N 20°29.917'E 199.1 km 87°
punt 5: 161TELEKGERDAPT 46°39.153'N 20°57.725'E 58.9 km 37°
finish: 249 FINISH SOUTH 46°39.067'N 21°09.750'E 15.3 km 91°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 830 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 63.9 km
Been 1: 63.9 km
Been 2: 100.4 km
Totaal: 228.2 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 10:16:51 UTC
einde: 15:18:21 UTC
duur: 05:01:30
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 768 m @ 13:17:06 UTC
hoog punt: 2407 m @ 14:36:13 UTC
hoogtewinst: 1639 m
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Rekentijd 3970
| |||||||||||||||||||||