CHARRON 2025 Challenge
03-10-2024 -- Seizoen 2025 is geopend. Registratie is opnieuw vereist, zoals gewoonlijk.
Uitgebreide gegevens CHARRON.line proef24-08-2025 -- Cedric BUSSCHOTS -- 1728,9 punten
155 Aantal loggerpunten gereduceerd Scoring versie: 24.03
LOGGER GEGEVENS
Vlucht datum: 24/08/2025
Piloot: CEDRIC BUSSCHOTS
Zweefvliegtuig: OO-ZCB
Toestel type: LS-7WL Klasse:
Logger type: LX Navigation d.o.o. s/n: l17
Logger file: 2025-08-24-LXV-L17-01.IGC
Motor detectie: ENL + MOP
MOP sensor:
ENL Threshold: 300
SAMENVATTING
Vluchttijd : 07:01:08
Duurvlucht : 07:00:26
Vrije vlucht : 466.8 km
Fasttrack : 81.8 kmh
Driehoek : 329.3 km
Charronde : 172.5°
Hoogtewinst : 1425.0 m
VLUCHTGEGEVENS ALGEMEEN
Vliegveld van vertrek
EBDT Diest BeNeLux: JA
Vertrekpunt
pos.: 51°00.072'N 5°03.385'E
tijd: 09:47:17 UTC
alti: -45 m
Ontkoppelpunt
pos.: 51°00.337'N 5°04.097'E = 59° 1.0 km van vertrek
tijd: 09:47:58 UTC
alti: 356 m
Landingspunt
pos.: 51°00.219'N 5°03.816'E = 62° 0.6 km van vertrek
tijd: 16:48:25 UTC
alti: -34 m
Afstand take-off tot landing: 0.6
Totale vluchtduur: 07:01:08
Motorgebruik
aantal keren: 0
VRIJE VLUCHT ANALYSE
Keerpunten vrije vlucht optimalisatie: 7
Start : 51°00.337'N 5°04.097'E @ 09:47:58 UTC, 356 m
punt 1: 51°19.030'N 5°04.535'E @ 10:20:04 UTC, 602 m
punt 2: 50°58.179'N 2°53.963'E @ 12:20:46 UTC, 982 m
punt 3: 51°30.325'N 4°36.088'E @ 14:41:11 UTC, 1192 m
punt 4: 50°56.648'N 5°28.308'E @ 15:54:22 UTC, 1476 m
punt 5: 51°09.387'N 5°07.947'E @ 16:23:07 UTC, 1089 m
Finish: 50°58.148'N 5°03.806'E @ 16:32:43 UTC, 471 m
Benen vrije vlucht optimalisatie
been 1: 34.7 km 1° @ 64.8 km/h
been 2: 157.1 km 257° @ 78.1 km/h
been 3: 133.0 km 63° @ 56.8 km/h
been 4: 87.2 km 136° @ 71.5 km/h
been 5: 33.5 km 315° @ 70.0 km/h
been 6: 21.4 km 193° @ 133.7 km/h
Afgelegde afstand: 466.8 km
Duur: 06:44:45
Gemiddelde snelheid: 69.2 km/h
Afst. start - vliegveld van vertrek: 1.0 km
Afst finish - vliegveld van vertrek: 3.6 km
Starthoogte: 356.0 m
Finishhoogte: 471.0 m
Hoogteverlies vrije vlucht: -115 m
Totale score afstand: 466.8 km
BESTE SNELHEIDSTRAJECT ANALYSE
Duur van snelheidscompetitie: 2 uur
Startpunt
pos.: 51°17.798'N 5°02.052'E = 357° 32.9 km van vertrek
tijd: 10:28:51 UTC
alti: 975 m
Finishpunt
pos.: 51°01.965'N 2°59.868'E = 272° 144.5 km van vertrek
tijd: 12:28:51 UTC
alti: 954 m
Grootste afstand in 2 uur: 163.6 km
Beste snelheid in 2 uur: 81.8 km/h
Hoogteverlies: 21 m
OPGEGEVEN PROEF ANALYSE
Minimaal toegelaten lengte van de benen: 10 km
Opgegeven proef: 81.1 km GELDIG
vertrek: 0°00.000'N 0°00.000'E
start: LIL PORTE DEPART 50°44.298'N 3°04.679'E
finish: AXEL 51°15.317'N 3°53.533'E 81.1 km 44°
landing: 0°00.000'N 0°00.000'E
Keerpunten gerond en afgelegde afstand
start: NIET GEROND
Proef NIET GELUKT
Afgelegde afstand: 0.0 km
Duur van de proef: 00:00:00
Gemiddelde snelheid: 0.0 km/h
Start hoogte: 0 m
Hoogte passeren start: 356 m
Hoogte aan break-punt: 0 m
Hoogteverlies over proef: 0 m
Totale score afstand: 0.0 km
DRIEHOEK ANALYSE
Been 0: 92.3 km
Been 1: 92.2 km
Been 2: 144.8 km
Totaal: 329.3 km
DUURVLUCHT ANALYSE
Blok langste zweefvlucht
begin: 09:47:58 UTC
einde: 16:48:24 UTC
duur: 07:00:26
HOOGTEWINST ANALYSE
Blok grootste hoogtewinst
laag punt: 263 m @ 09:48:44 UTC
hoog punt: 1688 m @ 15:38:59 UTC
hoogtewinst: 1425 m
CHARRONDE ANALYSE
Eerste punt: 12:19:14 bearing 273.2°
Tweede punt: 15:54:20 bearing 85.7°
Totale hoek: 172.5°
MELDINGEN EVALUATIEPROGRAMMA
Aantal loggerpunten gereduceerd
Rekentijd 4613
| |||||||||||||||||||||